Diferencies ente revisiones de «Falles»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Añadido: bg:Фаи Modificado: es:Fallas de Valencia
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Imaxe:Falla ardiendo.jpg|right|thumb|Falla durante la ''cremà''.]]
'''Les Falles''' son una fiesta popular celebrada'l mes de marzu, per San Xosé, en [[Valencia]] y alredor de sesenta otres ciudaes de la [[Provincia de Valencia|provincia]]. La fiesta toma'l nome de les construicionesconstrucciones de materiales combustibles de varios metros d'altor a les que que se-yos prende fueu la nueche ente'l [[19 de marzu|19]] y el [[20 de marzu]].
 
Los monumentos falleros suelen tener varies figures, conocíes como ''ninots'', alredor d'una figura central. Na mayor parte de los casos fain referencia a l'actualidá y tienen un conteníu satíricu, esplicitáu por diferentes carteles con versos y frases humorístiques que se-y cuelguen.
Llinia 11:
 
== Actividaes falleres na ciudá de Valencia ==
La preparación de les falles ocupa varios meses del añu. En cada barriu de la ciudá hai una comisión, conocida como ''casal faller'', que s'ocupa de financiar la construiciónconstrucción del so monumentu. En cada comisión suel haber tamién una comisión infantil, integrada unicamente por nenos que s'ocupa de plantar la so propia falla.
 
La fiesta propiamente dicha entama a finales de [[febreru]] cola ''cridà''. Trátase d'un actu nel que la ''fallera major'' (una moza moza escoyida por un xuráu ente los miembros de les diferentes comisiones falleres) declara abiertes les festividaes.