Diferencies ente revisiones de «Thomas Voeckler»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Resultancies +Resultaos)
m apostrofación
Llinia 10:
 
=== Mocedá ===
La so familia ye orixinaria de d'[[Alsacia]]; el so padre yera psiquiatra y la so madre médicu anestesista. Creció na aldega de [[Herbitzheim]]. A los siete años d'edá los sos padres deciden instalase en [[Martinica]], onde mercaron una casa. Una de les razones d'esti cambéu foi dexar que Voeckler satisfixera la so pasión pol saléu. Mercó veleros de diez a quince metros d'eslora y participó regularmente en regatas, acompañáu pola so esposa y el so fíu Thomas, que fixo tres crucero pol [[Océanu Atlánticu]].
 
Foi en Martinica onde Voeckler afayó'l ciclismu. Empecipiar nel Club Cycliste Trinidá de la isla. Poco primero de el so 13ᵘ cumpleaños, el so padre foi a [[Francia]], concretamente a [[Estrasburgu]], pa mercar una bicicleta pol so cumpleaños. Esi mesma seronda de [[1992]] el padre de Thomas partió solo nel so barcu pa faer un cruceru y sumió nel mar. A pesar d'una llarga busca, nel rescate nun atoparon namás que el so barcu.
Llinia 28:
En 2008, Thomas Voeckler ganó nel [[Circuitu de la Sarthe (ciclismu)|Circuitu de la Sarthe]] y el [[Grand Prix de Plumelec-Morbihan]]. En La temporada 2009 ganó la [[Estrella de Bessèges]] (asocediendo al so compañeru d'equipu Trofimov) y el [[Tour du Haut Var]]. Mientres la [[París-Niza]], Thomas Voeckler sufrió una cayida na 6ª etapa, causándo-y una quebra triple de la [[clavícula]]. Al so regresu en mayu, ganó'l troféu d'escaladores. El 8 de xunetu, ganó en solitariu [[Perpiñán]] la quinta etapa de [[Tour de Francia 2009]].
 
En 2010, terminó décimu na [[Lieja-Bastoña-Lieja]] dempués de la suspensión de d'[[Alejandro Valverde]] y la retirada de les sos resultancies de 2010. En xunu ganó'l [[Campeonatu de Francia de Ciclismu en Ruta]], la so segunda victoria dempués de la de 2004. El 19 de xunetu, ganó la 15ª etapa del [[Tour de Francia 2010]] en solitariu con 1 minutu y venti segundos sobre l'italianu [[Alessandro Ballan]] y sobre [[Aitor Pérez Arrieta]]. Ganó a principios de setiembre'l [[Gran Premiu de Quebec]], la primer carrera del Pro Tour en continente americanu.
 
=== 2011 y 2012, líder únicu del Europcar ===