Diferencies ente revisiones de «Gray's Anatomy»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
m apostrofación
Llinia 23:
* Nel cuartu capítulu de la tercer temporada de House, el paciente tenía célules hepátiques na axila, en llugar de célules linfátiques. Entós House entruga: "¿Creen que "Anatomía de Gray" ta equivocáu?"
* Nun episodiu de ''[[Buffy la cazavampiros]]'', un estudiante qu'intenta alicar cadabres guarda una copia de la ''Anatomía de Gray'' nel so caxón.
* En ''[[La dalia negra]]'', la novela de [[James Ellroy]], unu de los asesinos de d'[[Elizabeth Short]] tien un exemplar de ''Anatomía de Gray''.
* Nel episodiu 277 de ''[[Los Simpson]]'' apaez el Dr. Nick Riviera consultando un exemplar de ''Anatomía de Gray''.
* La película ''Gray's Anatomy'', dirixida en 1996 por [[Steven Soderbergh]], toma'l nome d'esta obra.
* Nel llibru ''Flores nel áticu'' de [[V. C. Andrews]], unu de los protagonistes, Chris, consulta un exemplar de la ''Anatomía de Gray'' munches vegaes mientres el so encierre nel áticu, pos el so deséu ye aportar a médicu.
* Na novela ''Expiación'' de d'[[Ian McEwan]], atópase un exemplar abiertu de ''Anatomía de Gray'' nel escritoriu de Robbie Turner, unu de los protagonistes, que'l so inmediatu proyeutu de futuru ye estudiar [[medicina]].
* Nel cómic de [[Batman]] ''Arkham Asylum - Living Hell'' unu de los recluyíos del manicomiu utiliza un exemplar de ''Gray's Anatomy'' como manual pa estazar a la so güela ya intentar reconstruyila.
* En 1997, l'actor Spalding Gray llanzó una obra teatral llamada ''Gray's Anatomy'' (''L'Anatomía de Gray'').