Diferencies ente revisiones de «Pablo Neruda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
Llinia 63:
=== Regresu a Chile ===
[[Archivu:Casa de neruda isla negra.jpg|thumb|[[Casa d'Isla Negra|Casa de Neruda n'Isla Negra]], onde reposen los cuerpos de Neruda y la so muyer Matilde Urrutia, qu'anguaño ye un muséu n'honor del premiu Nobel chilenu.]]
N'Italia en 1952, publicó anónimamente ''[[Los versos del capitán]]'' y en [[1954]] ''Les uves y el vientu'' (onde s'atopa una elexía a [[Stalin]]) y ''Odes elementales''. En [[1953]] recibe'l [[Premiu Stalin]] pal Afitamientu de la Paz ente los Pueblos. En 1955 dixebrar de la so esposa Delia, y empezó a vivir con Matilde Urrutia. En [[1958]] apaeció ''Estravagario'' con un nuevu cambéu na so poesía. En [[1965]] otorgósedióse-y el títulu de doctor ''honoris causa'' na [[Universidá d'Oxford]], el [[Reinu Xuníu]].
 
Solo en 1966 pudo contraer matrimoniu con Matilde dempués del fallecimientu de Maruca, la so primer muyer, nos [[Países Baxos]] el 27 de marzu de 1965. La boda realizar nuna senciella ceremonia civil y privada na so casa de [[Isla Negra]], onde caltién les sos particulares colecciones de caracolas y mazcarones de proa.