Diferencies ente revisiones de «Cabrera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo plurales
m apostrofación
Llinia 53:
Ente 1972 y 1986 unidaes de la guarnición balear realizaron añalmente maniobres y exercicios tácticos con fueu real. Les maniobres militares fueron llindándose, suprimiéndose'l fueu real, a partir de la declaración de la islla como Parque Nacional Marítimu-Terrestre tres una intensa campaña ecoloxista.
 
La islla utilizar hasta la so conversión en Parque Nacional como área de práutica de tiru y maniobres. Esta presencia militar protexó la redolada natural al evitar que l'archipiélagu fora oxetu de d'[[especulación inmobiliaria]], anque los exercicios de tiru, inclusive con fueu real, afectaren al equilibriu natural, la so biodiversidá ya inclusive fueren bombardeadas árees de cría d'especies d'aves.
 
A principios de 1988, impulsáu por un gran movimientu y campaña ecoloxista-popular, tuteláu por [[Greenpeace]], el [[Parllamentu de les Islles Baleares]] tomó la decisión d'empecipiar el procesu de declaración de Cabrera como Parque Nacional Marítimu Terrestre, que remató'l 29 d abril de [[1991]] cola so declaración llegal de proteición, llei 14/1991.