Diferencies ente revisiones de «José María Pérez de Urdininea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m apostrofación
Llinia 39:
A principios de [[1825]], sol mandu del gobernador salteño [[Juan Antonio Álvarez d'Arenales]], participó na última campaña al Altu Perú. Arenales unviar como xefe d'una avanzada, a enfrentar a [[Pedro Antonio Olañeta]], pero ésti morrió nun enfrentamientu colos sos subordinaos de cuenta que s'independizó de l'autoridá d'Arenales y siguió el so camín escontra'l norte, hasta recibir la rindición del postreru oficial realista d'esa parte d'América, [[José María Valdez]].
 
[[Antonio José de Sucre]] incorporar al exércitu bolivianu designándolo ministru de guerra, y darréu presidente del conseyu de ministros. Al arrenunciu del mariscal de Ayacucho fíxose cargu del gobiernu por trés curtios meses. Acusáu de nun faer frente a la [[Invasión peruana de Bolivia|invasión]] de d'[[Agustín Gamarra]] retirar a una de les sos faciendes por más de diez años.
 
Por cuenta de la [[Guerra contra la Confederación Perú-Boliviana|Guerra de la Confederación]], en [[1838]] foi llamáu pol mariscal [[Andrés de Santa Cruz]], entós Presidente de Bolivia y Protector de la [[Confederación Perú-boliviana]], reincorporándolo al exércitu.