Diferencies ente revisiones de «Arnold Schönberg»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m iguo plurales
Llinia 59:
En redol a Schönberg formóse un círculu de simpatizantes que sería conocíu depués como la Segunda Escuela de Viena, ente los que s'atopaben Alban Berg y Anton Webern.
 
Na primer metá del sieglu XX, intercedieron por Schönberg renombraos intérpretes, como los pianistes [[Artur Schnabel]] y Eduard Steuermann, ellos direutores Hans Bosbaud y Hermann Scherschen, según el cuñáu de Schönberg, el violinista Rudolf Kolisch.
 
Schönberg foi íntimu amigu del arquiteutu vienés [[Adolf Loos]], al que conociera nel salón de Eugenie Schwarzwald. Loos dedicóse pa tola vida a la representación de les composiciones de Schönberg, dalgunes de les cualos subvencionaba de callao (ente les que s'atopaba, probablemente, el famosu Conciertu del escándalu de 1913 (Conciertu de la bofetada)). Adolf Loos foi de muncha influyencia na posición de Schönberg frente a entrugues sobre [[moral]] y verdá artística. La demanda de Schönberg, “la música nun tien d'afatar, sinón ser verdadera”, puede asitiase en rellación direuta cola [[estética]] de Loos, y n'especial cola so llucha contra toles formes d'arte aplicao y a favor de la dignidá de les verdaderes artes plástiques, que tenía la necesidá de prostituyise” ensin nengún reparu pa gustu del públicu.