Diferencies ente revisiones de «Armada d'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m apostrofación
Llinia 75:
[[Archivu:USS Yorktown hit-740px.jpg|thumb|El {{USS|Yorktown|CV-5}} siendo atacáu mientres la [[batalla de Midway]], mientres la Segunda Guerra Mundial.]]
 
Con esto Estaos Xuníos entró totalmente na guerra al pie de los aliaos. L'armada creció descomanadamente al operar en dos océanos, anque tuvo más aición pela parte del [[Guerra del Pacíficu (1937-1945)|Pacíficu]], onde foi de gran ayuda a los aliaos na campaña de d'[[Island Hoping]]. L'armada enfrentar en delles batalles significatives, ente elles: la [[batalla del Mar del Coral]], la [[batalla de Midway]], la [[batalla del Mar de Filipines]], la [[batalla del Golfu de Leyte]] y la [[batalla de Okinawa]]. A la fin de la guerra, Estaos Xuníos incorporara cientos de barcos, incluyendo más de 60 portaaviones de combate y d'escolta y 10 acorazaos, siendo yá la 1ª flota del mundu de manera indiscutido.
 
Mientres el conflictu cola [[Xunión Soviética]] na [[Guerra Fría]], l'armada siguió avanzando tecnológicamente al desenvolver nuevos sistemes d'armamentu, barcos y aviones. La estratexa naval de los Estaos Xuníos camudó y centróse nun esplegue de sofitu a los aliaos de los Estaos Xuníos sobremanera con grupos de batalla. L'armada tuvo gran importancia mientres la [[Guerra de Vietnam]] y mientres el bloquéu a [[Cuba]] na [[Crisis de los misiles de Cuba]]. Los [[Submarín con capacidá nuclear|submarinos con misiles balísticos]] fueron importantes na política de [[destrucción mutua asegurada]].