Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
m iguo plurales
Llinia 14:
Nesta etapa, el productor del proyeutu escueye una hestoria, que puede ser d'un llibru, una obra de teatru, otra película, fechos reales, un videoxuegu, un cómic, una novela gráfica o una idea orixinal. N'escoyendo una tema o un un mensaxe que llevar al públicu, el productor axuntar con escritores pa preparar una sinopsis. Dempués crean un esquema, que descompon la hestoria n'escenes d'un párrafu con una estructura dramática. Más tarde preparen un enfoque, una descripción de 25 o 30 páxines de la hestoria, el so humor y personaxes. Polo xeneral hai un curtiu diálogu ya instrucciones escéniques, pero de cutiu apaecen dibuxos qu'ayuden a visualizar los puntos esenciales. Tamién puede realizase el guión una vegada ta creada la sinopsis.
 
Dempués, un guionista escribe un guión mientres dellos meses. Puede pasar que lo reescriba p'ameyorar asina la dramatización, la claridá, la estructura, los personaxes, el diálogu y l'estilu polo xeneral. Sicasí, los productores suelen saltase los pasos anteriores y presenten guiones por qu'inversores, estudios y otros equipos revisar mientres el procesu llamáu l'espardimientu del guión. Ye posible que sía necesariu contautar con un distribuidor de cine nuna fase inicial pa evaluar cuál va ser el posible mercáu y el potencial financieru d'ésitu de la película. El distribuidores de Hollywood adopten la visión d'un negociu realista y tien en cuenta factores como'l xéneru de la película, l'audiencia meta, l'ésitu de películes anteriores, los actores que pueden apaecer na película y ellos direutores en potencia. Toos estos factores suponen una cierta atraición escontra una posible audiencia. Non toles películes llogren beneficios solamente del estrenu en cines, polo tanto les compañíes merquen los derechos de la distribución por tol mundu.
 
El productor y el guionista preparen la presentación de la película, o enfoque y presentar a posibles inversores. Tamién van presentar la película a direutores y actores ( especialmente a les llamaes grandes estrelles)para asina atraelos” al proyeutu (esto significa llograr una confirmación de que'l financiamientu ta asegurada dexando al equipu de rodaxe trabayar na película). Munchos proyeutos fallen nesta etapa al entrar nel asina conocíu desenvolvimientu caóticu. Si la presentación tien ésitu la película recibe lluz verde, y esto significa que se llogró'l financiamientu: de normal un gran estudiu de cine, el comité de la película o un inversor independiente. Los equipos encargar d'axustar un alcuerdu y de roblar contratos.