Diferencies ente revisiones de «Massawa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m conx. Y.
m Iguo plurales: ordes => órdenes
Llinia 9:
Massawa cayó sol poder del [[Imperiu otomanu]] en [[1557]], que usar como base nel so intentu de conquistar la provincia etíope de [[Tigray]]. Les autoridaes otomanes punxeron la ciudá y los sos territorios más inmediatos sol mandu d'un aristócrata de la etnia [[Beja (pueblu)|Beja]], al que nomaron [[Naib]] de Massawa, y que respondía de la so xestión ante'l gobernador otomanu de [[Suakin]]. Mientres el sieglu XIX foi gobernada, como la mayor parte de la mariña africana del Mar Bermeya, polos [[Exiptu|exipcios]] col consentimientu de los otomanos. De resultes de la derrota exipcia na [[Batalla de Gura]], el dominiu exipciu del puertu decayó y, con ayuda del [[Imperiu Británicu]], Massawa pasó a control italianu como parte de la so colonia d'Eritrea en [[1885]].
 
La ocupación italiana de Massawa producir de forma pacífica'l [[5 de febreru]] de [[1885]] per parte d'un cuerpu espedicionariu formáu por 1.500 homes a les ordesórdenes del coronel Tancredi Saletta, y cuntó col beneplácito de [[Gran Bretaña]], que solicitara la intervención.
 
El 12 de febreru unvió otru contingente militar compuestu por 42 oficiales y 920 soldaos, siguíu d'una tercer espedición el 24 de febreru. Nel cursu de los trés meses siguientes, les tropes italianes ocuparen tola franxa costera etíope entendida ente Massawa y [[Assab]].