Diferencies ente revisiones de «Movimientu polos derechos civiles n'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m Iguo plurales: ordes => órdenes
Llinia 6:
== L'asesinatu de Emmett Till, 1955 ==
 
L'asesinatu de afroamericanos per parte de blancos yera inda común nos años cincuenta y en gran parte del sur nun se castigaba a los culpables. Pero l'asesinatu de d'[[Emmett Till]], un adolescente de Chicago de visita cola so familia na llocalidá de Money, Mississippi mientres el branu de 1955, nun pasó desapercibíu. La edá de la víctima, la naturaleza del "crime" --supuestamente xiblólu a una muyer blanca nuna tienda-- y la decisión de la so madre de dexar el féretro abiertu mientres el funeral, amosando les buelgues de la paliza que-y solmenaren los dos secuestradores blancos antes de dispara-y y refundiar el so cuerpu al ríu Tallahatchie el 28 d'agostu, tou contribuyó por que'l casu convertir nuna ''[[cause celebré]]''. Unes 50,000 persones pudieron ver el cuerpu de Emmet Till mientres el funeral na so casa de Chicago y munchos miles más fueron espuestos a la evidencia, cuando una fotografía del cadabre foi publicada na revista ''Jet''..
 
Los dos asesinos fueron arrestaos el día dempués de la desapaición de Till. Fueron declaraos inocentes un mes más tarde tres una deliberación de 67 minutos per parte del xuráu. L'asesinatu y la subsecuente absolución galvanizaron al públicu nel norte de forma análoga al casu de los ''[[Scottsboro boys]]'' nos 1930s.
Llinia 32:
El gobernador mesmu nun yera un estremista segregacionista, pero recibiera munches presiones de parte del nala más conservadora del Partíu Demócrata d'Arkansas, que controlaba la política estatal entós, dempués de declarar l'añu anterior que valoraría la posibilidá de poner al estáu d'Arkansas en llinia cola decisión tomada nel casu ''Brown''. Faubus declarar en contra de la integración y en contra de la orde del tribunal federal que lu riquía.
 
La orde de Faubus enfrentar al presidente [[Dwight D. Eisenhower]], que taba determináu a cumplir les ordesórdenes de los tribunales federales, entá cuando nun-y entusiasmara enforma la idea d'acabar cola segregación nes escueles públiques. El 25 de setiembre de 1957 Eisenhower ordenó a la [[Guardia Nacional de los Estaos Xuníos|Guardia Nacional]] esplegada pol gobernador que volviera a los sos cuarteles, y esplegó elementos de la [[101ª División Aerotresportada]] del [[Exércitu de los Estaos Xuníos|Exércitu]] pa escoltar a los [[Little Rock Nine]] Ernest Green (Nacíu en 1941), [[Elizabeth Eckford]] (Nacida en 1941), Jefferson Thomas (1942–2010), Terrence Roberts (Nacíu en 1941), Carlotta Walls LaNier (Nacida en 1942), [[Minnijean Brown]] (Nacida. 1941), Gloria Ray Karlmark (Nacida 1942), Thelma Mothershed (Nacíu en 1940), y Melba Pattillo Beals (Nacíu en 1941).
 
Los estudiantes pudieron asistir al institutu, anque para esto tuvieron de pasar por una muralla de blancos faltándolos y cuspir el primer día de clases y el restu del añu tuvieron que soportar el hostigamiento continuu de los sos compañeros. Faubus foi reelexíu como gobernador al añu siguiente y sería reelexíu tres veces más.<refBetancescoldwarcivilrights. (2006).