Diferencies ente revisiones de «Orde del Imperiu Británicu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m aníu => aniellu
m Iguo plurales: ordes => órdenes
Llinia 45:
El monarca británicu ye'l soberanu de la Orde y ye quien noma a los otros miembros de la mesma. El siguiente miembru n'importancia ye'l gran maestre, anguaño S.A.R. el [[Felipe de Grecia, duque de Edimburgo|duque d'Edimburgu]]. Amás, la Orde tien 6 oficiales: el [[preláu]] (el [[obispu de Londres]], tercer obispu más importante na [[Ilesia anglicana]]), el [[deán]] (siempres el deán de la Catedral de San Pablo de Londres), el [[rei d'armes]], el [[rexistrador]], tamién el secretariu y el [[ujier]] del Sellu Coloráu.[[Archivu:Blason des Cornwall-Legh barons Grey de Codnor WITH Orn ext circlet des CBE.svg|thumb|130px|Aniellu heráldicu del '''5° [[barón Grey de Codnor]], <small>CBE</small>'''.]]
 
Ente 1957 y 1974 decidióse que les ordesórdenes daes por valentía lluciríen dos hoja de carbayu plateadas sobre los galones, pero abandonar al instaurase la [[Queen's Gallantry Medal]].
 
En ciertes ocasiones, el soberanu designa un Collar Day, mientres el cual, los miembros pueden llucir el collar de la Orde sobre l'uniforme o'l vistíu de ceremonia. Los collares son devueltos al soberanu dempués de la muerte del receptor, magar el restu de les insinies pueden caltenese.