Diferencies ente revisiones de «Carlos Dávila»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correición de nomes propios: Merín => Merino
m apostrofación
Llinia 42:
Entró a estudiar na [[Facultá de Derechu de la Universidá de Chile|Facultá de Derechu]] de la [[Universidá de Chile]] en [[1911]], nun concluyendo los sos estudios de Derechu. Na so mocedá afiliar al [[Partíu Radical (Chile)|Partíu Radical]], trabayando como periodista nos periódicos [[Santiago de Chile|santiaguinos]] ''[[El Mercuriu]]'' y ''[[La Nación (Chile)|La Nación]]''.
 
Desligado posiblemente del radicalismu, foi unu de los mayores esponentes del ibañismo, yá que qu'en [[1927]], al xubir [[Carlos Ibáñez del Campu]] al poder, foi designáu [[embaxador]] nos [[Estaos Xuníos]], empecipiando una brillosa carrera diplomática. Nesta condición casar en [[1929]] cola escultora [[Herminia Arrate]].
 
El [[26 de xunetu]] de [[1931]], atopándose'l gobiernu d'Ibáñez nun estáu críticu, Dávila ye despidíu del so cargu. Subsecuentemente, foi unu de los más ferriales opositores al gobiernu socesor, el de [[Juan Esteban Montero]], y fundó la ''Güei'' en [[1932]], dende onde s'opunxo al gobiernu de Alessandri.
Llinia 59:
Los medios de prensa, la mayoría en manos de derechiegues, polo tanto siguidores del expresidente Montero, empecipiaron una aceda crítica al gobiernu'l que namái cuntaba colos diarios [[La Nación (Chile)|La Nación]] y la revista Güei. L'estremu autoritarismu fixo más complexa la yá grave situación y obligó a Dávila a camudar delles vegaes de gabinete en namái cien díes, el so mayor arma nel gobiernu, l'autoritariu ministru del interior, [[Juan Antonio Ríos]], dexó'l cargu y empecipióse una grave etapa de cayente.
 
Sol gobiernu de Dávila empioró entá más la situación económica, la xente empezó a entamar cada vez más olles comunes y per esos díes [[Arturo Merino Benítez]] entamó una sublevación na ciudá de d'[[Ovalle]] que favoreció la salida de los militares del gobiernu, la única fuercia de sofitu qu'ésti tenía.
 
Dávila intentó retornar a Ibáñez pero la población desaprobó altamente la midida y empezó a cuayar tou intentu de Dávila p'amontar el so poder, los ministros empezaron a dimitir y el gobiernu quedó ensin [[Ministeriu de Xusticia de Chile|Ministeriu de Xusticia]], amás hubo una crisis nel gabinete pola creación de la Comisaría Xeneral de Precios, atropando Dávila el poder de casi toles materies nacionales.