Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

m
apostrofación
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya ))
m (apostrofación)
=== Funcionamientu d'una cámara de videu ===
[[Archivu:Bloque optico.JPG|thumb|250px|Vista del bloque ópticu d'una cámara de TV.]]
Podemos esplicar el so funcionamientu por pasos. Primero, la lluz que provien de la óptica ye descompuesta al pasar por un prisma d'[[Espeyu dicroico|espeyos dicróicos]] que descomponen la lluz nos trés componentes básiques que s'utilicen en televisión: el colloráu (R o rede), el verde (G o green) y l'azul (B o blue). Xusto na otra cara de cada llau del prisma tán los captadores, anguaño dispositivos CCDs y enantes tubos de cámara. El sistema ópticu ta afechu por que qu'en el ''target'' de cada captador reconstrúyase la imaxe nítidamente. Esta imaxe ye lleida polos CCDs y el so sistema de muestreo y conducida a los circuitos preamplificadores.
 
Los circuitos de muestreo y llectura de los CCD tienen de tar sincronizaos cola señal de referencia de la estación. Pa ello, tolos xeneradores de pulsos se enclavan coles señales procedentes del sistema de sincronismu de la cámara, que recibe la señal de ''genlock'', de normal [[negru de color]], dende'l sistema nel que se ta trabayando. O bien, trabayar ensin referencia esterior, como suel faese al utilizar cámares de ENG.
 
== L'asociación con un magnetoscopiu: los camcorders o camascopios ==
La meyora na teunoloxía electrónica y el desenvolvimientu de distintos sistemes de grabación de la señal de videu que fueron imponiendo l'usu de la cintes en casetes, como ye'l casu de los sistemes [[Umatic]] y [[betacam|beta]] (en toles sos versiones) apurrieron la posibilidá de poder acoplar a la cámara de televisión un [[magnetoscopiu]]. En [[1985]], la casa [[Sony]], llanzó al mercáu de la televisión profesional el sistema betacam qu'incluyía modelos de cámares de d'[[ENG]] qu'incorporaben el grabador, hasta entós siempres aparte. Esta asociación, que de primeres yera removible, dio llugar a los ''Camcorders'' que son equipos integraos de cámara y magnetoscopiu.
 
== Nel mundu domésticu. ==