Diferencies ente revisiones de «Mozárabe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo apostrofación y plurales
m apostrofación
Llinia 43:
y Dames Mozárabes que desfilen na Procesión del [[Corpus Christi]], ente otros actos, arrexuntar en redol a los dos parroquies matrices de les Santes Xusta y Rufina y de Santa Eulalía y San Marcos, en [[Toledo]]. La cabeza de la mozarabía ye'l Cardenal [[Primáu]] de les Españas y Arzobispu de Toledo, amás d'esistir una caña cultural, al traviés del institutu d'Estudios Visigóticu-Mozárabes de Toledo.
 
El Cardenal [[Francisco Jiménez de Cisneros]] fixo construyir na [[Catedral de Toledo]] la capiya del Corpus Christi por que qu'en ella, por privilexu papal, celébrese la misa y l'oficiu coral según el Ritu Mozárabe o [[Lliturxa Hispánica]], supervivencia de la lliturxa hispanovisigoda, caltenida polos cristianos que vivieron sometíos al dominiu árabe. Protexía por una rexa gótica zarra nel so interior un mosaicu de la Virxe col Neñu, mandáu construyir en Roma pol [[Francisco de Lorenzana|Cardenal Lorenzana]], y una gran pintura mural de [[Juan de Borgoña]] conmemorativa de la [[Conquista de Orán (1509)|toma de Orán]] pol Cardenal Cisneros, rexente del Reinu en 1509, so una cúpula octogonal obra de [[Jorge Manuel Theotocópuli]], fíu del Greco.
 
Anguaño los Caballeros Mozárabes participen na [[procesión del Corpus Christi de Toledo]] a mayor Gloria de Dios. Dende l'añu 2005 la entidá atópase hermanada cola [[Real Confrería de Caballeros Cubicularios de Zamora]].