Diferencies ente revisiones de «Berlina»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
m apostrofación
Llinia 10:
'''Sedán'''<ref>{{cita web |url=http://lema.rae.es/drae/?val=sedán |títulu=''Sedán'', diccionariu de la RAE (22ª edición)}}</ref> o '''berlina'''<ref>{{cita web |url=http://buscon.rae.es/draeI/SrvltConsulta?TIPU_BUS=3&LEMA=berlina |título=''Berlina'', diccionariu de la RAE (22ª edición)}}</ref> ye un [[tipu de carrocería]] típica d'un [[automóvil de turismu]]. Ye un trés volumes nel que la tapa del maleteru nun inclúi'l vidriu traseru, polo qu'ésti ta fixu y el maleteru ta dixebráu de la cabina. El maleteru estiéndese horizontalmente dende la parte inferior del vidriu traseru delles decenes de centímetros escontra tras. La cantidá de puertes ye la de les puertes llaterales, práuticamente siempres dos o cuatro.
 
Los sedanes de dos puertes son denominaos en dellos países como ''coach'' en cuantes que qu'en otros llámase-yos [[coupé]] (magar ye d'una manera un pocu errónea).
 
== Ventayes del sedán ==
Llinia 33:
 
== Los sedanes na sociedá ==
Na mayoría de los países, los sedanes tán psicolóxicamente venceyaos con automóviles d'alta gama, ente que qu'en delles rexones los vehículos ''[[hatchback]]'' son consideraos baratos ya inferiores a los autos sedanes. Coles mesmes, en dellos países, los sedanes son los automóviles de representación de los dignatarios y otres personalidaes públiques.
 
Sicasí, hai sedanes de too tamañu y a un preciu accesible; pa los mercaos d'autos de flotilla o d'usu continuu, como por casu taxis, patrulles y vehículos de serviciu públicu y xeneral, siendo modelos atrasaos de los vehículos recién; esto como forma d'amenorgar el costo d'adquisición a los propietarios, anque tamién pueden ser una suerte de vehículu fiable y accesible con meyor apariencia pa una persona o familia de clase media, según un llenzu en blancu pa los aficionaos al ''[[Tuneo|tuning]]''.