Diferencies ente revisiones de «Imperiu de Corea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Esti Asiáticu => Este Asiáticu
Llinia 70:
La [[Primer Guerra Sino-Xaponesa|Guerra Sino-Xaponesa]] marcó'l rápidu cayente de cualesquier poder que la [[Dinastía Joseon]] creara pa llograr evitar interferencies estranxeres, por cuenta de que les batalles del conflictu fueron llibraes en suelu coreanu y los mares circundantes. Col so recién descubierta preeminencia sobre la débil y menguante [[Dinastía Qing]], [[Xapón]] unvió delegaos p'axustar el [[Tratáu de Shimonoseki]] colos emisarios de la Dinastía Qing, al traviés del cual Xapón arrampuñó'l control sobre la [[Península de Liaodong]] (una táctica diseñada pa prevenir la espansión escontra'l sur del nuevu rival de Xapón, Rusia), y, más importante a Corea. Sicasí, Rusia reconoció esti alcuerdu como un actu en contra de los sos intereses nel nordés de China y eventualmente traxo a Francia y a Alemaña al so llau al declarar que la Península de Liaodong tendría de ser repatriada a la Dinastía Qing.
 
Nesi entós, Xapón yera incapaz d'aguantar tal presión estranxera, especialmente de les naciones que consideraba muncho más avanzaes y a les cualos buscó emular, polo qu'arrenunció al so reclamu sobre la Península de Liaodong. Col ésitu de la intervención de los trés países, Rusia remaneció como otra potencia nel [[EstiEste Asiáticu]], reemplazando a la Dinastía Qing como la entidá a la que munchos oficiales gubernamentales de la corte de Joseon abogaben por establecer estrechos llazos pa prevenir la intromisión xaponesa na política coreana. La Reina Min (la postrera [[Emperatriz Myeongseong]]), la consorte del Rei Gojong, amás reconoció esti acontecimientu y formalmente estableció relaciones diplomátiques más estreches con Rusia pa faer frente a la influencia xaponesa.
 
La Reina Min empezó a trate como la figura principal dientro de los esfuercios d'altu nivel nel contraataque de la influencia xaponesa. Xapón, viendo los sos intereses en peligru pola reina, rápido reemplazó'l so embaxador en Corea, Inoue Kaore, por Miura Goro, un diplomáticu con una fonderada nel exércitu. Ye llargamente sabíu qu'él orquestó l'asesinatu de la Reina Min el 8 d'ochobre de 1895, na so residencia en [[Gyeongbokgung]], cerca del Palaciu Geoncheong.