Diferencies ente revisiones de «Betty Ford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
m apostrofación
Llinia 82:
Siguió'l so lideralgu y activismu nel [[feminismu|movimientu femenín]] dempués de qu'el so periodu como primer dama expirase en 1976 y siguió promoviendo y primiendo a los políticos y a les llexislatures estatales pa l'aprobación de la EID.
 
En 1977 el [[Presidente de los Estaos Xuníos|Presidente]] [[Jimmy Carter]] designar miembru de la Comisión Nacional pa la Observancia del [[Añu Internacional de la Muyer]]. Esi mesmu añu, xunir a les [[Primer Dama|primeres dames]] [[Lady Bird Johnson]] y [[Rosalynn Carter]] pa tomar parte na [[Conferencia Nacional de Muyeres]] en [[Houston, Texas]] y contrariando a [[Rosalynn Carter]] dio'l so total sofitu al Plan d'Aición Nacional de la Conferencia qu'incluyía temes revesoses tales como promulgar la continua llegalización del [[albuertu]], sofitar el [[curiáu de día]] sufragáu pol gobiernu estatal y sofitó al programa de d'[[aición afirmativa]], y los [[Derechos LGBT]].
 
Yá en 1978 la fecha llende pa la ratificación de la '''EID''' estendiérase dende 1979 a 1982, y en 1981 la Presidenta de la [[Organización Nacional de Muyeres]] [[Eleanor Smeal]] anunció que Betty fuera electa pa ser la Presidenta de la campaña pola EID y la so cuenta trás, con [[Alan Alda]] como copresidente. Al averase la fecha llende, Betty promovio marches, manifestaciones, y concentraciones pola Enmienda d'Igualdá de Derechos con otres [[feminismu|feministes]] como la primer fía [[Maureen Reagan]], según actores de [[Hollywood]]. A Betty considerar un factor nel remocicamientu del movimientu pola EID' según una inspiración por que les muyeres siguieren abogando por ella.<ref>"[http://feminist.org/research/chronicles/fc1981.html The Feminist Chronicles, 1953-1993 - 1981]", Feminist Majority Foundation.</ref>