Diferencies ente revisiones de «Keira Knightley»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m apostrofación
Llinia 58:
Consiguió'l so primer papel como protagonista en 2001, cuando interpretó a la fía de [[Robin Hood]] na película pa televisión ''Princess of Thieves'', producida por Walt Disney. Mientres esi añu tamién apaeció en ''The Hole'' y nuna adaptación pa televisión de la película ''Doctor Zhivago''. Dar a conocer gracies a el so papel co-protagonista na comedia social británica ''[[Bend It Like Beckham|Quiero ser como Beckham]]'', nel añu [[2002]].
 
Saltó al estrellalgu al participar en [[2003]] en ''[[Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl]]'', de [[Gore Verbinski]], nel papel de d'[[Elizabeth Swann]]. Compartía protagonismu con [[Johnny Depp]] y [[Orlando Bloom]]. La película entró na llista de les películes más taquilleres de la hestoria y convirtió a Keira nuna ''hit-girl''.
 
Depués participó na comedia romántica británica ''[[Love Actually]]'' (2003). La so siguiente película foi ''El rei Arturo'', del añu 2004, na qu'interpretaba a Xinebra. Pa esti papel tuvo que tomar lleiciones de llucha y hípica.
Llinia 66:
Sicasí, tou camudó col estrenu de ''[[Arguyu y prexuiciu (película)|Arguyu y prexuiciu]]'', una adaptación de la novela de [[Jane Austen]]. El so papel como Elizabeth Bennet supunxo una reconciliación colos críticos y valió-y una nominación a los [[Globos d'Oru]] y otra a los [[premiu Óscar]].
 
En 2006 y 2007 estrenáronse la segunda y tercer parte de ''Pirates del Caribe''. Tamién participó en ''[[Seda (película)|Seda]]'', una adaptación de la novela de d'[[Alessandro Baricco]]. Con ''[[Expiación (película)|Expiación]]'', na que trabayó con [[James McAvoy]], volvió consiguir una nominación a los [[Globos d'Oru]] na categoría de Meyor Actriz Dramática y otra a los premios [[BAFTA]].
 
A mediaos de 2007 estrenóse ''Na llende del amor'' (''[[The Edge of Love]]''), una película sobre la vida del poeta galés Dylan Thomas. Nella, Keira trabayó con [[Cillian Murphy]], [[Matthew Rhys]] y [[Sienna Miller]], cola que comparte una gran amistá. En 2008 trabayó en ''[[La duquesa]]'', una película basada na biografía de [[Xeorxana Cavendish]], la revesosa duquesa de Devonshire.
Llinia 88:
En 2015 actuó como esposa de [[Rob Hall]] protagonizáu por [[Jason Clarke]] na película [[Everest (película)|Everest]].
 
Se rumorea que podría ser la protagonista de ''Untouched'', que se centra na figura de d'[[Effie Gray]], esposa del famosu críticu d'arte [[John Ruskin]].
 
===Teatru===