Diferencies ente revisiones de «Mancha solar»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Relación +Rellación)
m apostrofación
Llinia 18:
[[Galiléu Galilei]] enseñó-yos llurdios solares a astrónomos en Roma, y Schneider reparar probablemente mientres dos o tres meses. L'amargosa disputa subsiguiente pola prioridá del descubrimientu ente Galiléu y Schneider, nengunu de los cualos sabía del trabayu de los Fabricius, foi por tantu baldida.
 
Los llurdios solares teníen muncha importancia nel alderique sobre la naturaleza del [[sistema solar]]. Demostrábase que'l Sol xiraba y sufría cambeos, contrariamente a la enseñanza de d'[[Aristóteles]]. Los detalles del so claru movimientu nun teníen una esplicación senciella sacante nel [[Teoría heliocéntrica|sistema heliocéntricu]] de [[Nicolás Copérnico|Copérnico]].
 
== La evolución d'un llurdiu solar ==
Llinia 93:
 
== Rellación de los llurdios solares y fenómenos terrestres ==
Efeutuáronse intentos de rellacionar el ciclu de 11 años de los llurdios solares con fenómenos cíclicos de la Tierra, como [[clima|variaciones del clima]], periodos de d'[[agua]] y [[seca]], variación nel llargor del día.
Yá vimos una correlación clara ente la crecedera de los aniellos de los árboles y l'actividá solar.
Amás de esta, les poques correlaciones d'esti tipu que son razonablemente fiables paecen debese a llixeres variaciones del fluxu d'enerxía total emitíu pol Sol y a les terribles perturbaciones magnétiques que podríen afectar a la parte cimera de la nuesa atmósfera. Esto podría influyir nel clima terrestre.