Diferencies ente revisiones de «The World at War»

Contenido eliminado Contenido añadido
m cartafueyu de países: Túnez => Tunicia
m apostrofación
Llinia 85:
Munchu xaponeses quedaron amoriaos y medrosos al conocer la declaración de guerra en 1941. Pero dempués de les victories de Hong Kong, Malasia y Singapur los sos primeros mieos esmuciéronse, empezando a creer que la so fuercia espiritual y la so disciplina fadríen-yos vencer a los aliaos. Escontra 1944 la balanza taba dafechu en contra de Xapón, pero aun así defendieron los sos llares, ignoráu la tarrecible arma que diba usase contra ellos, y que representaría'l final de la guerra. Los soldaos xaponeses taben bien arguyosos de poner en práctica'l códigu marcial de los [[Samurais|Samurai]], consistente n'ataques feroces y desprovistos de cualquier sentimientu de piedá escontra l'enemigu.
* '''El Pacíficu''' - ''Pacific (February 1942 – July 1945)''
La responsabilidá de la ofensiva aliada nel Pacíficu recayó en dos homes engarraos: el Xeneral MacArthur y l'Almirante Nimitz. Les tropes del primeru estender dende les islles Salomón y Nueva Guinea hasta les Filipines; y los homes sol mandu del segundu saltaron d'isla n'isla, empezando'l so periplu, en payares de 1943, nel atolón de [[Tarawa]]. La posibilidá d'atacar dende dos frentes faía creer al Altu Mandu americanu que "la xera" diba ser fácil, pero les baxes que sufrieron demostráronlos que taben equivocaos. Na islla de Pelelieu, cuatro de cada diez americanos que tomaron parte na guerra, cayeron muertos o mancaos. La batalla de d'[[Iwo Jima]] foi un gran bañu de sangre, el pagu en vides humanes foi unu de los tarrecibles legaos que dexó la guerra.
* '''La bomba''' - ''The Bomb (February – September 1945)''
El 6 d'agostu de 1945, el bombarderu americanu B-29 llamáu "[[Enola Gai]]", nome de la madre del pilotu, Paul Tibbets, dexó cayer la primer bomba d'uraniu que se llanzaba nel mundu, sobre la ciudá xaponesa de [[Hiróxima]]. Cuatro díes más tarde llanzóse una segunda bomba en [[Nagasaki]]. La razón dada polos americanos pa xustificar l'acción, foi la de salvar miles de vides aliaes, antemanándose a una invasión del territoriu xaponés. El comité d'estudiu de la bomba atómica n'EE.XX. encamentó qu'ésta fora usada lo antes posible... ensin previu avisu a les fuercies militares enemigues. Dellos americanos creíen qu'el xaponeses, al traviés d'una xusta negociación, hubieren popido rindise evitando asina la catástrofe. El 15 de setiembre de 1945, el Ministru d'Asuntos Esteriores xaponés robla la rindición. Inclúi testimonios de Toshikazu Kase, Yoshio Kodama, Marquis Koichi Kido, del Mayor Xeneral Charles Sweeney, del Brigadier Xeneral Paul Tibbets, Alger Hiss, W. Averell Harriman, Lord Avon, McGeorge Bundy, John J. McCloy, del Xeneral Curtis LeMay y Hisatsune Sakomizu.