Diferencies ente revisiones de «TiVo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Suráfrica" +"Sudáfrica"
m apostrofación
Llinia 14:
A mediaos de [[2006]], TiVo llanzó la posibilidá d'escoyer los anuncios col sistema ''TiVo Product Watch''. Asina, el suscriptores de TiVo pueden buscar y escoyer los anuncios, ordenar por duración (d'un minutu a una hora), y éstos únviense direutamente a los sos dispositivos, onde queden almacenaos pa poder ser vistos en cualquier momentu.
 
'''TivoToGo:''' Una meyora del [[software]] ye "TiVo Togo" que dende xineru de 2006 dexa a los suscriptores tresferir los programes de televisión tantu a los sos computadores portátiles como a los aparatos [[iPod]], d'[[Apple Inc.|Apple]], y [[PlayStation]], de [[Sony]]. El so oxetivu ye estender el serviciu a otros aparatos electrónicos nun futuru próximu, y amplialo por que los sos veceros puedan aportar a conteníos grabaos en cualquier sitiu al traviés de d'[[Internet]]. Va Ser necesaria la descarga d'un programa gratis dende la páxina web de TiVo. Cada usuariu va tener un códigu d'accesu y contraseña colo que pretende acutase la tresferencia de conteníos grabaos a los habitantes d'una sola casa con dellos aparatos. Pa evitar posibles problemes de derechos de propiedá con los productores de [[Hollywood]], TiVo sorraya que'l nuevu sistema de grabación y tresferencia de conteníos ye puramente pa usu personal.
 
'''Grabación dual (nuevu: grabación triple)''': A mediaos de 2006, TiVo empezó a vender reproductores de videu dixitales con sintonizadores duales que van dexar a los usuarios grabar dos programes de televisión de forma simultánea. Esta nueva carauterística puede ayudar a los dispositivos de TiVo a competir con reproductores xenéricos qu'apurren operadores de televisión per cable y per satélite, que de cutiu son distribuyíos gratuitamente con una suscripción a la televisión por cable y tienen sintonizadores duales. Nel mes de xunetu de 2012, una actualización del provisor de TiVo n'España -Ono- incluyó como novedá'l tercer sintonizador, coles sos correspondiente posibilidá de grabación simultánea.