Diferencies ente revisiones de «Autódromu José Carlos Pace»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"see" -"sede"
m apostrofación
Llinia 19:
El '''Autódromu José Carlos Pace''' ye un [[autódromu]] alcontráu nel barriu de Interlagos nos suburbios de [[São Paulo (ciudá)|São Paulo]], [[Brasil]]. Foi sede de la mayoría de les ediciones del [[Gran Premiu de Brasil]] de [[Fórmula 1]], incluyendo toes a partir de 1990. El circuitu recibió al [[Campeonatu Mundial de Motociclismu]] en 1990, el [[Deutsche Tourenwagen Meisterschaft]] en 1996, el [[Campeonatu Mundial de GT1]] en 2010 y el [[Campeonatu Mundial de Resistencia]] dende 2012. Al ser el principal escenariu del país, ye sede habitual de competiciones nacionales como'l [[Stock Car Brasil]], la [[Fórmula Truck]] y les [[1000 Milles Brasileñes]].
 
El nome tradicional del circuitu, Interlagos, provien del fechu de que la pista foi construyida nuna rexón ente dos grandes llagos artificiales, el ''Guarapiranga'' y el ''Billings'', que se diseñaron a principios del [[sieglu XX]] p'abastecer a la ciudá con agua potable y enerxía eléctrica. Nos [[años 1970]], el autódromu foi rebautizado como [[José Carlos Pace]] n'honor al entós apocayá fináu pilotu de Fórmula 1. Esiste una pista de karts nel interior del circuitu principal, que lleva'l nome de d'[[Ayrton Senna]].
 
A diferencia de la mayoría de los circuitos suramericanos y europeos, Interlagos tien sentíu de xiru antihorario. El trazáu combina dos sectores con rectes llargues y curves zarraes, con un mistu que tien constantes curves y contracurvas. Esto rique una puesta a puntu que funciones afechiscamente en dambes partes de la pista. La recta principal en xubida desagua na S de [[Ayrton Senna|Senna]] (propuesta por él mesmu na remodelación), la frenada más fuerte de la pista que suel utilizase pa intentar adelantamientos.