Diferencies ente revisiones de «Galavisión»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientu +resolución)
m apostrofación
Llinia 43:
}}
 
'''Galavisión''' ye una cadena de [[televisión per suscripción]] con oficines en [[Miami]], [[Florida]], y ye propiedá de d'[[Univision Communications]]. La cadena crear en [[1979]] p'apurrir programación n'[[idioma español|español]] pal públicu de los [[Estaos Xuníos d'América|Estaos Xuníos]].
 
La canal tresmite principalmente series de comedia antigües de Televisa, según dellos partíos del fútbol mexicano en vivu. Amás Tresmite en direuto y diferíu los noticieros de Televisa. Anque ente [[1988]] y [[2001]] tresmitió'l sistema informativu [[Empresa de Comunicaciones Orbitales|ECU]] nes mañanes y nueches.
Llinia 52:
[[Archivu:Galavision usa oldlogo.svg|thumb|180px|Logotipu Galavisión usáu dende 1997 hasta 2012.]]Galavisión empecipió'l [[1 d'abril]] de [[1979]], como una rede de cable premium, tresmitiendo un amiestu de [[películes clásiques]] y recién de [[cine mexicanu]] y otros n'español.
 
En [[1984]], la rede convertir nuna canal d'entretenimientu xeneral de cable básicu qu'ufierta una combinación de programación de [[Televisa]] y repeticiones o reruns de d'[[ENSIN]].
 
A mediaos de [[1990]], Galavisión foi dirixíu por Javier Saralegui y llanzó al aire un amiestu de programes d'idiomes español ya inglés como "''Kiki Dende Hollywood''" o "''Ye risonderu graciosu''". Tamién incorporen producciones de variedá n'espectáculos de [[Miami]] como "''A escures Pero Encendíos''" conducíu por [[Paul Bouche]].
Llinia 60:
Dende l'añu [[2000]], Galavisión tresmitió una combinación de comedia clásica, [[telenoveles]] y espectáculos nocherniegos de la década de 1970, 1980 y 1990 que se tresmitió orixinalmente pola cadena Univision, con más ufiertes d'actualidá de noticies, deportes y especiales procedentes de los trés redes de Televisa, [[Canal de les Estrelles]], [[Foru TV]] y Galavisión, según dos amuesa producida por [[Telehit]].
 
Nel so más recién estratexa programación de que Galavisión ampliáu producciones orixinales con espectáculos como ''Accesu Maximo'', ''En casa Con Lucy'', ''Deliciosu'' (presentáu por Ingrid Hoffmann), ''la Vida Total'', ''Decorando Contigo'', ''Un Destín'', ''Lo Meyor de Boxéu n'Esta Esquina'', lo meyor d'hermanar rede serie ''Solo Boxeo'' de d'[[Univision]] / [[Telefutura]]. La programación de Televisa producida tamién ta diseñada p'afaese a estrictos estándares d'emisión.
 
=== Señal en HD ===