Diferencies ente revisiones de «Coímbra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales: ordes => órdenes
m apostrofación
Llinia 45:
Coímbra ye considerada unu de los centros rexonales más importantes de Portugal fora de les metrópolis de Lisboa y Porto y el centru pa tola rexón centro del país, que correspuende a les antigües provincies de [[Beira Mariniega]], [[Beira Alta]] y [[Beira Baixa]]. Con una trupa área urbana, el conceyu ye conocíu principalmente pela ciudá de Coímbra, en sí famosa pola so universidá, los sos monumentos, ilesies, biblioteques, museos, parques, vida nocherniega, instalaciones hospitalares, según poles sos instalaciones comerciales.
 
Más importante que tou, la so vida cultural, empobinada en redol a la [[Universidá de Coimbra]], atraxo históricament'[[Escritores de Portugal|escritores notables del país]], [[artista|artistes]], [[Academia|académicos]] y la l'[[aristocracia]], asegurando la so reputación como la ''Lusa-Atenes'' (o ''[[Atenes]] [[Lusitana]]'').
 
== Historia ==
Llinia 329:
== Deportes ==
 
Coímbra ye sede del [[Académica de Coímbra]], l'equipu de [[fútbol]] de la l'[[Associação Académica de Coimbra]], que xuega na [[Lliga Zon]] nel [[Estádio Cidade de Coimbra]]. Esiste un club más pequeñu, llamáu [[Clube de Futebol União de Coimbra]], tamién importante na ciudá.
 
El [[Estádio Cidade de Coimbra]] (30 000 llocalidaes) foi see mientres la [[Eurocopa 2004]].