Diferencies ente revisiones de «Felicidá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: religión => relixones
m apostrofación
Llinia 22:
* La [[psicoloxía positiva]] intenta determinar los factores endóxenos que l'individuu puede remanar p'algamar esi determináu estáu d'ánimu.<ref>[http://elpais.com/diariu/2008/12/28/sociedá/1230418801_850215.html Salomone (2008, avientu 28). «La ciencia afaya les claves de la felicidá.»] ''El País''. Consultáu 3 d'agostu de 2013.</ref>
* La [[socioloxía]] ocupar d'analizar qué factores sociales determinen los oxetivos que'l suxetu márcase como meta p'algamar estaos de felicidá.
* La L'[[antropoloxía]] amuesa cómo distintes cultures establecieron cánones distintos al respeutu.
 
== Felicidad na reflexón filosófica ==
Llinia 141:
 
=== La llucha interna ===
La L'[[amígdala cerebral]] y el [[hipotálamu]] son rexones que cooperen pa la transición de les emociones. El [[neocórtex]] racionaliza los recursos de los que disponemos. Son dos árees incompatibles con miles d'años d'evolución ente dambos, qu'usen la [[conciencia (Psicoloxía)|conciencia]] como mediu de comunicación pa poner solución a les demandes billaterales. Podría ilustrase col exemplu de dos persones qu'intenten ponese d'alcuerdu pa solucionar los sos problemes personales nun centru d'arbitraxe, que representaría la conciencia, el llugar onde les emociones y la racionalidá fáense compatibles. Por tanto, faise evidente que, por qu'el nuesu sistema límbico informe esi estáu predilectu de felicidá, ye indispensable que tengamos una conciencia capaz d'acallantar a los dos partes en disputa. Si namái acallantamos a una, la voz de la otra nun nos va dexar seles, y en consecuencia'l nuesu sistema límbico va informanos d'un aproximamientu de lo que ye la felicidá: La estimulación por [[catecolamina|catecolamines]]. La resultancia ye cualesquier de los estaos acomuñaos a esti neurotransmisor y que va depender de la interpretación que -y del nuesu alministrador de recursos (conciencia).
 
=== La llucha esterna ===
Llinia 187:
Los diez países más felices según el ranking de la Encuesta Mundial de [[Gallup]], y que coincide colos datos recoyíos pol Sustainable Development Solutions Network (SDSN), una iniciativa impulsada por [[Naciones Xuníes]], que publica un refechu estudiu, tituláu “World Happiness Report” son: [[Suiza]], [[Islandia]], [[Dinamarca]], [[Paraguái]], [[Noruega]], [[Canadá]], [[Finlandia]], [[Países Baxos]], [[Suecia]], [[Nueva Zelanda]] y [[Australia]]. Los cinco primeros atopar nesti orde: Dinamarca ocupa la primer posición con una nota de 7,693 puntos, Noruega ye'l segundu país más feliz, Suiza ocupa la tercer posición, Holanda la cuarta y Suecia la quinta.
 
Ye difícil determinar definitivamente la felicidá de los países poles encuestes que miden les respuestes en relación a la so felicidá, nun ye fácil describir el grau del que s'esfruta. Tolos países de los cinco [[continente]]s tienen habitantes que gocien d'una felicidá que resulta del [[amor]], la l'[[amistá]], la [[esperanza]] a curtiu, mediu y llargu plazu, la [[ilusión]], la [[salú]], el [[ambiente]], el [[clima]], la [[educación]] de la [[infancia]], la [[espiritualidá]], la [[moralidá]], y una [[conciencia]] llimpia y entrenada.<ref> [https://ye.finance.yahoo.com/blogues/finlaotracaradelamoneda/queres-ser-feliz-non-se-te-asoceda-ganar-mas-de-184941344.html Yahoo finance, la otra cara de la moneda] </ref>
 
== Ver tamién ==