Diferencies ente revisiones de «Henry Kissinger»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Américas => Amériques
m apostrofación
Llinia 217:
{{cita|Nun veo por qué tenemos esperar y dexar qu'un país vuélvase comunista por cuenta de la irresponsabilidá del so propiu pueblu.<ref>Sesión del "Comité 40" (27 xunu 1970) sobre la eleición de Salvador Allende.</ref>}}
 
Kissinger yera presidente del poderosu Comité 40 una organización d'altu nivel y al llau de representantes del Departamentu del Estáu, de la [[CIA]] y del Pentágonu, tomaben decisiones y midíes alrodiu de les situaciones rellacionaes col comunismu nacional y internacionalmente. L'alministración de [[Richard Nixon|Nixon]] autorizó la l'[[Axencia Central d'Intelixencia]] ([[CIA]]) pa fomentar un golpe d'Estáu militar que torgara tomar de posesión de Allende, pero'l plan nun tuvo ésitu. El grau de participación de Kissinger nestos planes ye mayor al que se creía, esistiendo documentos y archivos desclasificaos, que demuestren que Kissinger non yá yera consciente de les operaciones d'EEXX y la CIA en Chile, sinón qu'él yera'l príncipal artífiz detrás de tales operaciones.
 
Mónica Gónzalez, reconocida periodista chilena ganadora del premiu Cabot de la [[Universidá de Columbia]] y autora del Llibru la Conxura afirma: