Diferencies ente revisiones de «Arancel»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
Un '''arancel''' ye'l [[tributu]] que s'aplica a tolos bienes que son oxetu de d'[[importación]]. El más frecuente ye l'impuestu que se cobra sobre les importaciones, mientres los aranceles sobre les esportaciones son menos corrientes; tamién pueden esistir aranceles de tránsitu que gravan los productos qu'entren nun país con destín a otru.
 
Pueden ser "ad valorem" (al valoráu), como un porcentaxe del valor de los bienes, o "específicos" como una cantidá determinada por unidá de pesu o volume.
Llinia 13:
* compuestu: tratar d'un arancel ''ad valorem'' afitando un mínimu o un máximu de perceición. Tamién puede ser un arancel específicu que se va aplicar cuando'l ''ad valorem'' non algame un mínimu o devase un máximu.
 
== EfectosEfeutos del arancel ==
Los efectosefeutos fundamentales que provoca un arancel a la importación, na economía d'un país son los siguientes:
* L'efeutu fiscal supón una medría de la recaldación del Estáu y nos productos con demandes inelásticas (demanda de productos indispensables), mayor va ser la recaldación fiscal, exemplu d'ello son los aranceles a la importación de la gasolina. Los recursos que se xeneren per esta vía cada vez tienen una menor importancia relativa, dientro de los ingresos del Estáu de los países industrializaos, ente que tienen una mayor importancia cuantitativa nos ingresos de los países en vía de desarrollu.
* Amenorgamientu de les importaciones, del consumu de los productos sometíos al arancel y meyora de la posición de la balanza comercial de los países.
Llinia 30:
 
== [[Barreres non arancelaries|Proteición non arancelaria]] ==
Pa defender a una economía de los posibles efectosefeutos negativos del comerciu internacional puede utilizase los aranceles y tamién otru tipu de [[barreres non arancelaries]] como son:
* [[Contingente]], que consiste nuna llimitación del númberu d'unidaes que pueden ser importaos.
* Control de cambeos. Por aciu la restricción de [[divises]] y l'establecimientu de [[tipos de cambéu]] distintos según la mercancía que s'importa.