Diferencies ente revisiones de «Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m apostrofación
Llinia 24:
Luke vuelve a [[Dagobah]] pa completar el so entrenamientu Jedi, pero'l maestru [[Yoda]] cai enfermu y en cantu de la so inminente muerte. Yoda diz-y a'l so aprendiz qu'el so entrenamientu concluyó. Antes de morrer y volvese unu con [[Fuercia (Star Wars)|la Fuercia]], Yoda diz-y a Luke que tien d'enfrentase nuevamente a [[Darth Vader]], pos ye'l so destín y confírma-y qu'él ye'l so padre, tamién-y diz qu'hai otru Skywalker, Leia. Yoda tamién informa a Luke que tres la so inminente muerte, él va ser el postreru de los Jedi qu'esiste na Galaxa y que "La Fuercia" va tar concentrada solamente nél, pa enfrentar y ganar a Darth Vader, polo que l'equilibriu de La Fuercia na Galaxa va quedar establecíu. Más tarde, la forma d'espíritu d'[[Obi-Wan Kenobi]] apaez y confirma que Vader una vegada foi [[Anakin Skywalker]], un mozu Jedi que foi seducíu pel llau escuru de la Fuercia. Tamién-y revela que la Princesa Leia ye la so hermana melliza, que fueron dixebraos de la so madre [[Padmé Amidala]] (quien finó xusto dempués del partu) al nacer y despintaos pa protexer a dambos de Vader y l'[[Palpatine|Emperador Palpatine]].
 
Mentanto, nel puntu de xunta nun alloñáu llugar de la Galaxa, la l'[[Alianza Rebalba]] prepara una estratexa d'ataque contra l'Imperiu, llogrando axuntar delles naves de combate d'ente tolos sistemes estelares que s'oponen a la dominación del Imperiu. Como parte d'ésta, Luke y los sos compañeros tienen de dirixir un comandu d'asaltu sobre la lluna d'[[Endor (Star Wars)|Endor]] pa desactivar el xenerador d'escudu que protexe la [[Estrella de la muerte]], un nuevu sistema de defensa que nun dexa ataques de naves estelares de nengún tipu, rayo láser, d'enerxía d'afigura y torpedos de fragates militares, naves caza de combate o bombarderos, y que torga la detección de la Estrella de la Muerte, colos ordenadores y sistemes d'ataque de les naves de combate, lo que la convierte nuna estación espacial casi invisible he impenetrable pa tolos sistemes d'armes conocíos, torgando cualquier ataque convencional contra la Estrella de la Muerte, onde l'Emperador en persona llegó pa supervisar la construcción final de la estación espacial.
 
El comandu d'asaltu va llegar nuna nave de tresporte que foi prindada nuna anterior batalla, nun saltu espacial dende'l puntu de xunta de la flota rebalba, hasta'l sistema estelar onde se despinta la Estrella de la Muerte, en forma bien sigilosa y ensin llamar enforma l'atención, con un códigu secretu de comunicación ente les naves de la flota de combate, que-y dexaría pasar metanes les naves de combate del Imperiu, Darth Vader siente la presencia de Luke na nave de tresporte pol poder de La Fuercia que ta concentrada nél, al ser el postreru caballeru Jedi de la Galaxa, pero l'Emperador previera que l'Alianza Rebalba trataría d'atacalos, asina que dexa la so llegada pa tratar de prindalo y diz-y al operador de comunicaciones de la nave comandu, que tienen de dexalos pasar frente a ellos, porque él mesmu encargaráse de too.
Llinia 155:
La hestoria foi escrita por George Lucas y el guión foi escritu por él mesmu y por [[Lawrence Kasdan]] con contribuciones ensin acreitar de David Webb Peoples y Marquand. Howard Kazanjian sirvió como productor.
 
Cola tercer entrega de la saga de ''Star Wars'', George Lucas punxo fin a la primer triloxía filmada de lo qu'él concibió como una serie de nueve episodios. ''Return of the Jedi'' vuelve dixebrar la trama en dos direiciones distintes: per un sitiu la batalla de la l'[[Alianza Rebalba]] na lluna d'[[Endor (Star Wars)|Endor]] y, por otru, la batalla personal de [[Luke Skywalker]] pa llograr la maestría Jedi, la so llucha con [[Darth Vader]] por intentar faelo volver del llau escuru y el so intentu de destruyir al [[Palpatine|Emperador Palpatine]].
 
La película recibió'l nome en clave "Blue Harvest" pa esvalixar a la prensa y a los fans mientres el rodaxe y asina faelo más fácil. Sicasí, el títulu real foi nun principiu ''Revenge of the Jedi'' (n'español, ''La vengación del jedi''), anque unes selmanes antes del estrenu de la película, George Lucas camudó'l títulu, declarando que'l títulu vengación nun podía ser usáu porque un Jedi nun busca la vengación. Esti atributu sicasí sí-y correspuende a un Sith, lo cual fai coherente qu'l'[[Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith|Episode III]] llámese ''Revenge of the Sith'' (n'español, ''Revenge of the Sith'').