Diferencies ente revisiones de «Alemaña»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
Llinia 151:
[[Alemaña]] ye la tercer potencial mundial en términos de PIB tres los [[Estaos Xuníos]] y [[Xapón]]. Ye una economía de mercáu na que la seguridá social ta garantio con unos amplios derechos sociales como grandes pagues de desempregu, axudes sociales, etc. Magar que'l gobiernu actual y quiciabes tamién tolos vinientes realizarán una política más aforradora en términos sociales pa rebaxar el déficit del estáu, [[Alemaña]] inda desendolca una de las políticas sociales mayores de la [[Xunión Europea]].
 
Los sos encontos industriales son estremaos; les tribes cimeres de productos aniciaos son [[Medio de transporte|medios de tresporte]], aparatos eléctricosllétricos y electrónicos, [[maquinaria]], productos químicos, materiales sintéticos y alimentos procesaos. Ye focu de bayura y eso espéyase na creciente [[economía]] del centru d'Europa. Con una infraestructura de carreteres amplies y un escelente nivel de vida, ye una de les naciones [[primer mundo|más desenrollaes del mundu]].
 
Los seutores secundariu y terciariu tienen un gran papel na economía d'esti país. Nel agru predomina una alta mecanización.