Diferencies ente revisiones de «Violeta Chamorro»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales: ordes => órdenes
m apostrofación
Llinia 16:
En 1949, mientres unes vacaciones na propiedá de los sos padres, conoció a [[Pedro Joaquín Chamorro Cardenal]] (1924-1978), de 25&nbsp;años d'edá, que yera miembru d'una influyente familia del país. Yera fíu mayor de [[Pedro Joaquín Chamorro Zelaya]], direutor del periódicu ''[[La Prensa (Nicaragua)|La Prensa]]'' y descendiente de [[Frutos Chamorro]], primer xefe d'Estáu de la Nicaragua independiente, y nietu de [[Pedro Joaquín Chamorro y Alfaro|Pedro Joaquín Chamorro]], presidente de Nicaragua ente 1875 y 1879.<ref name="bio">{{Cita web |url=http://www.biografiasyvidas.com/biografia/c/chamorro.htm |títulu=Biografia de Violeta Chamorro |fechaacceso=9 de xunu de 2017 |sitioweb=www.biografiasyvidas.com}}</ref> Casáronse l'añu siguiente, el [[8 d'avientu]] de 1950, cuntando Violeta con 22&nbsp;años d'edá.
 
El 24 de setiembre de 1951 nació'l so primer fíu, Pedro Joaquín Chamorro Barrios (actual diputáu de la l'[[Alianza Lliberal Nicaragüense]], ALN), y la familia treslladar a casa de los padres de Joaquín nel barriu de San&nbsp;Sebastián, en [[Managua]], cerca de la sede del periódicu. Poco dempués treslládense a una casa nel barriu de La&nbsp;Candelaria y depués pasen a una casa que-yos regala la madre de Violeta Chamorro nel barriu de Santu Domingu.
 
En 1952, el so home [[Pedro Joaquín Chamorro Cardenal]], empezó a dirixir el periódicu ''La Prensa''. En 1953 nació la so segunda fía Claudia Lucía y la [[Sociedá Interamericana de Prensa]] (SIP) escoyer como miembru y al añu siguiente (1954) nació otra neña, Cristiana, y los Chamorro treslladar a vivir a Casa Colorada, [[El Cruceru (Managua)|El Cruceru]]. En 1956 nació'l so últimu fíu Carlos Fernando.