Diferencies ente revisiones de «Jack London»

Contenido eliminado Contenido añadido
m The Rede => The Red
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
Llinia 14:
Jack London nació en [[San Francisco (California)]]. Esencialmente se autoeducó, procesu que llevó a cabu na biblioteca pública de la ciudá lleendo llibros. En 1883 atopó y lleó la novela ''Signa'' de la escritora [[Marie Louisa De La Ramée|Ouida]], que rellata cómo un mozu llabrador italianu ensin estudios escolares algama fama como compositor d'[[ópera]]. London atribuyó-y a esti llibru la inspiración pa empezar el so llabor lliterariu.<ref>London, Jack (1917) "Ocho Factores del Ésitu de la Lliteratura" en Llabor (1994), p. 512. "Como respuesta a la to entruga sobre los grandes factores del mio ésitu lliterariu, considero que fueron los siguientes: Muncha bona suerte. Bona salú; bon celebru; bona correlación mental y muscular. Probeza. Lleer ''Signa'' de Ouida a la edá d'ocho años. La influencia de ''Philosophy of Style'' d'Herbert Spencer. Porque empecipié venti años primero que compañeros los cualos tán intentando empezar agora".</ref>
 
En 1893, embarcar na [[goleta]] ''Sophia Sutherland'', que partía a la mariña de [[Xapón]]. Cuando tornó, el país taba somorguiáu nel [[llerza de 1893]] y [[Oakland (California)|Oakland]] azotáu por disturbios llaborales. Dempués de trabayos agotadores nun molín de yute y nuna central eléctricallétrica del ferrocarril, en 1894 xunir a la ''Kelly's industrial army'', una marcha de paraos en protesta a [[Washington D. C.|Washington]], y empezó la so vida de vagamundu.
 
En 1894, pasó trenta díes na penitenciaría de Erie County en Buffalo ([[Nueva York]]) por vagabundeo. En ''The Road'', escribió: