Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
Llinia 51:
En producción, créase'l video o la fotografía y se filma. Nesta etapa ye onde se contrata más personal, como'l [[atrezista]], el [[continuista]], el [[asistente de direición]], el [[fotógrafu]] de fotografía fixa, el personal que crea'l [[montaxe]] y el [[editor de soníu]]. Estos son los papeles más comunes nel rodaxe; la oficina de producción ye llibre de crear cualquier amiestu único de contrataciones p'afaese a les distintes responsabilidaes posibles mientres la producción d'una película.
 
Un día cualesquier nel rodaxe d'una película empieza cuando llega'l personal al set a la so hora de trabayu. Los actores davezu tienen el so propiu horariu de trabayu. Una y bones el montaxe del set, el [[vestuariu]] y la [[llume]] pueden llevar delles hores o inclusive díes, estos móntense con anterioridá. El maquinista, los equipos de diseñu eléctricullétricu y de producción davezu tán un pasu per delantre de les cámares y de los departamentos de soníu: pa ser más rápidos, mientres la escena ta empezándose a grabar, ellos tán preparando la otra.
 
Mientres el personal prepara'l so equipu, los actores tán nos sos camarinos yá col so vestuariu y ocúpense del pelo y del maquillaxe. Los actores ensayen el [[guión]] y ensayen col direutor, ente que los cámares y l'equipu de soníu ensayen con ellos y faen los últimos retoques. Finalmente ruédense tantes [[tomes]] como'l direutor deseye. Munches producciones estauxunidenses siguen un específicu procedimientu: