Diferencies ente revisiones de «Televisión per cable»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pág." +"páx."
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
Llinia 3:
Amás de CATV, dichu cable tamién puede apurrir servicios de [[telefonía]] y [[accesu a Internet]], esto ye, [[triple play]]. Aprovecha les redes de televisión per cable de fibra óptica o cable coaxial pa convertiles nuna llinia dixital o analóxica.
 
Los cables de televisión usualmente distribuyir a lo llargo y anchu de les [[ciudá|ciudaes]], compartiendo'l tendíu colos cables de d'[[eletricidá]] y [[teléfonu|teléfonos]]; n'oposición al métodu al traviés del aire que s'utiliza na radiodifusión televisiva tradicional, al traviés d'ondes de radiu, na que se riquir una [[antena]] de televisión.
 
La televisión por cable surde pola necesidá de llevar señales de televisión y [[radio (mediu de comunicación)|radio]], de índole diversa, hasta la casa de los abonaos, ensin necesidá de qu'estos tengan de disponer de distintos equipos receptores, reproductores y sobremanera d'antenes.
Llinia 27:
 
=== Terminal cabecera de rede ===
El terminal cabecera de rede ye l'encargáu de recibir la señal eléctricallétrica xenerada na cabecera y tresformala en señal óptica pa la so unviada por [[fibra óptica|fibra]] a los diversos centros de distribución partíos pola población.
 
<center> [[Archivu:Terminal_CATV.png]] <br /> Figura 2: ''Terminal Cabecera de Rede CATV'' </center>
Llinia 34:
 
=== Centru de distribución ===
Nel centru de distribución, la señal óptica conviértese nuevamente n'eléctricallétrica y estrémase p'aplicala a los distribuidores.
En cada distribuidor tenemos un [[amplificador]] p'alzar el nivel de la señal, atenuada pola división. De siguío convertir nuevamente n'óptica y por aciu fibra emponer hasta la proximidá de los edificios a sirvir, ye lo que se denomina ''fibra hasta la cera'', anque esto nun sía dafechu esactu. Estes fibres terminen nes denominaes Terminaciones de Rede Óptica.
 
=== Terminación de rede óptica ===
La terminación de rede óptica ye l'últimu eslabón de la rede. Asitiaes, xeneralmente, en zones comunes de los edificios, como garaxes o cuartos de contadores, sirven de terminal de les ''fibres hasta la cera (Fiber Deep)'' que porten les señales óptiques que van ser convertíes nuevamente n'eléctriquesllétriques y aplicaes a un distribuidor por aciu [[cable coaxial|cables coaxiales]], pa llevar la señal de televisión a les cases de los abonaos al serviciu.
 
== Reseña hestórica ==