Diferencies ente revisiones de «Turbina de gas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
Llinia 9:
Ye común nel llinguaxe cotidianu referise a los motores de los aviones como turbinas, pero esto ye un error conceptual, una y bones éstos son [[turborreactor|turborreactores]] los cualos son máquines que, ente otres coses, contienen una turbina de gas.
 
La operación básica de la turbina de gas ye similar a la máquina de vapor, sacante qu'en llugar d'agua usa l'aire. L'aire fresco de l'atmósfera flúi al traviés d'un compresor que lu alza a una alta presión. Depués añedir enerxía esvalixando combustible nel mesmu y quemar de cuenta que la combustión xenera un fluxu d'alta temperatura. Esti gas d'alta temperatura y presión entra a una turbina, onde s'espande menguando la presión de salida, produciendo'l movimientu de la exa mientres el procesu. El trabayu d'esta exa de la turbina ye mover el compresor y otros dispositivos como xeneradores eléctricosllétricos que pueden tar acoplaos. La enerxía que nun s'usa pal trabayu sale en forma de gases, polo cual van tener o una alta temperatura o una alta velocidá. El propósitu de la turbina determina'l diseñu que maximiza esta forma d'enerxía. Les turbinas de gas usar pa dar potencia a aeronaves, trenes, barcos, xeneradores eléctricosllétricos, ya inclusive tanques.
 
== Analís termodinámicu ==
Llinia 30:
 
== Causes del ésitu de les turbinas de gas ==
Nos últimos años esaniciáronse munches centrales de vapor destinaes a la producción d'[[enerxía eléctricallétrica]] y reemplazáronse por turbinas de gas o por [[Ciclu combináu|ciclos combinaos]]. La causa d'esti fenómenu ye económica. Los rendimientos del [[ciclu Brayton]] son sensiblemente cimeros a los del [[ciclu de Rankine]] de [[vapor d'agua]]. La causa mora nel fechu de que'l ciclu Brayton opera a [[temperatura|temperatures]] mayores qu'el Rankine
 
{{ecuación|<math>W_(max)=Q \frac{T-T_0}{T}</math> }}