Diferencies ente revisiones de «Padrón municipal d'habitantes»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientu +resolución)
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
Llinia 3:
 
==Xestión==
Correspuende a los [[ayuntamiento|Ayuntamiento]] la so creación, caltenimientu, revisión y custodia, y al [[Institutu Nacional d'Estadística d'España]] la coordinación de los padrones de tolos conceyos, según realizar les comprobaciones oportunes. El resolución de discrepancies ente los Conceyos o d'éstos o otros entes locales col INE correspuende al [[Conseyu d'Empadronamientu]], órganu colexáu con representantes de la l'[[Alministración Xeneral del Estáu]] (INE, Oficina del Censu Eleutoral, [[Hestoria de los ministerios d'Alministraciones Públiques d'España|Ministeriu de AAPP]] y Ministeriu d'Asuntos Esteriores) y de les Entidaes.
 
El Padrón municipal ye la única fonte a partir de la que se llogren cifres oficiales de [[población]], que'l Gobiernu aprueba por aciu Real Decretu a propuesta del INE, tres l'informe venceyante del Conseyu d'Empadronamientu. Los [[Censu de población|Censo de población]] y otres operaciones estadístiques de too tipu, dende la esplotación estadística del propiu Padrón, a les rellacionaes col [[Movimientu Natural de Población]] (MNP), o la [[inmigración]], dexen estudiar les carauterístiques [[Demografía|demográfiques]], la estructura básica y les proyeiciones de la población d'España, pero nun apurren direutamente nenguna cifra de calter oficial.
Llinia 24:
=== Opcionales ===
Con calter voluntariu pueden figurar los siguientes datos:
* designación de les persones que pueden representar a cada vecín ante l'Alministración municipal a efectosefeutos padronales
* númberu de teléfonu
* carné de conducir