Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
Llinia 8:
* Pre-producción - Pa preparar tou lo necesario pal rodaxe contrata'l repartida d'actores y personal, escuéyense los escenarios y créase el set de grabación.
* Producción - los elementos que nun son necesarios editar se filman mientres el procesu de grabación.
* Post-producción editen les imáxenes, el soníu y los efectosefeutos especiales de les películes.
* Distribución - La película resultante distribúyese y estrénase nos cines o en video.
 
Llinia 42:
** [[Coreógrafu]] crea y coordina el movimientu y la danza - típicamente pa los musicales. Delles películes tamién precisen un coreógrafu de combate.
* [[Direutor de fotografía]] (DF): ye'l cinematógrafu que supervisa la fotografía de tola película.
* Técnicu de soníu de la producción: ye'l xefe del departamentu de soníu mientres la fase de producción del rodaxe. Graben y entemecen l'audiu mientres el rodaxe, el diálogu, el soníu ambiente y los efectosefeutos de soníu en monu y n'ambiente n'estéreo. Trabayen col operador de ''boom'', col direutor, direutor de soníu, direutor de fotografía, y col asistente de direición.
** Direutor de soníu por audiografía: crea la concepción auditiva de la película, trabayando col supervisor d'edición de soníu. En Bollywood, les producciones d'estilu indiu, el diseñador de soníu xuega'l papel d'un direutor de audiografía.
** Compositor: crea música nueva pa la película. (Polo xeneral non hasta la post-producción)
Llinia 67:
 
=== Posproducción ===
Equí, pasa a faese cargu del videu/película l'editor. El material de la película rodada edítase. El soníu de producción (diálogos) tamién s'edita; compónense y grábense les pistes de música y los cantares si la película riquir; créanse y graben los efectosefeutos de soníu. Cualquier efeutu visual computarizado añedir digitalmente. Finalmente, tolos elementos de soníu entemecer en stems, que intégrense dempués a la imaxe, quedando la película completa (zarrada).
 
=== Distribución ===