Diferencies ente revisiones de «Reciclaxe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
Llinia 5:
El '''reciclaje''' ye un procesu que'l so oxetivu ye convertir [[basura|desecho]] en nuevos productos o en materia pal so posterior usu.
 
Gracies al reciclaje previense'l desusu de materiales potencialmente útiles, amenórgase'l consumu de nueva materia primo, amás d'amenorgar l'usu d'enerxía, la contaminación del aire (al traviés de la [[incineración]]) y de l'agua (al traviés de los [[Vertideru (basura)|vertideros]]), según tamién menguar les emisiones de gases d'efectuefeutu invernaderu en comparanza cola producción de plásticos.
 
El reciclaje ye un componente clave nel amenorgamientu de refugayes contemporanees y ye el tercer componente de les 3R («Amenorgar, Reciclar y Reutilizar»).
Llinia 103:
Tien por oxetu fomentar, por esti orde, el so [[prevención]], [[reutilización]], [[recicláu]] y otres formes de valorización, asegurando que los destinaos a operaciones d'eliminación reciban un tratamientu fayadizu, y contribuyir a un [[desenvolvimientu sostenible]] d'esta actividá.<ref>Castells, X. Y. (2000). Reciclaje de borrafes industriales: Aplicación a la fabricación de materiales pa la construcción. Edición Díaz de Santos.</ref>
 
A tales efectosefeutos ye preceptiva la redaición d'un [[Plan de Xestión de Residuo Construcción-Baltadera (RCD)]].<ref>{{cite web|url=http://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2008-2486|title=BOE.es - Documentu BOE-A-2008-2486|website=www.boe.es}}</ref>
 
== Beneficios y costos ==