Diferencies ente revisiones de «Telefilme»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
Llinia 17:
La ficción ye la base pa la construcción d'un telefilme. Pueden ser hestories creaes por un guionista, o basaes en dalgún fechu verídicu, pero en dambos casos, amosaos como situaciones ficcionalizadas.
 
El tratamientu estéticu del telefilme ye fundáu de manera similar al del [[cine]]. Magar que la mayoría de los telefilmes nun tán grabaos en soportes cinematográficos, la calidá de d'[[Imaxe]] tien la nitidez d'una [[película]]. Esto debe a los tratamientos y amiestes de filtros en [[post-producción]].
 
Los movimientos de [[Cámara de videu|cámara]] son los carauterísticos de cine, ente ellos el [[travelling]] sobre rieles, grúes, steadycam, ente otros. El tratamientu d'Arte y Fotografía ye bien detalláu, y difier en tou aspeutu col d'una [[telenovela]]. El manexu de la [[llume (cine)|llume]], [[escenografía]], [[vestuariu]], [[maquillaxe]] denotan un gran trabayu qu'arriquez el productu final, hasta puntos nunca antes pensaos pa la televisión. Amás, utilicen munchos escenarios naturales, que xeneren una alta credibilidá y verosimilitud nos televidentes.
El tratamientu del soníu, la musicalización y los efectosefeutos sonoros, demostró nos telefilmes que la música ye una bona xeneradora de sensaciones, qu'hasta en dalgún puntu puede llegar a xenerar más sensaciones qu'un diálogu.
 
Amás de toes estes carauterístiques estrayíes del cine, el telefilme tien ciertos detalles televisivos. La creación del [[guión cinematográficu|guión]] ye distinta: ta pensada pa los tayos publicitarios. Esto fai que'l guionista tenga d'asitiar nos momentos xustos, antes de cada corte publicitariu un puntu de tensión o atracción por que'l televidente nun camude de canal.