Diferencies ente revisiones de «Bryce Dallas Howard»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
Llinia 53:
=== 2007- presente ===
[[File:Bryce Dallas Howard at WonderCon 2009 1.JPG|thumb|right|Howard na Wonder Con de 2009.]]
En [[2007]], Howard protagonizó'l so primera gran ésitu, ''[[Spider-Man 3]]'', una película de superhéroes, protagonizando xunto a [[Tobey Maguire]] y [[Kirsten Dunst]]. Afechu de la [[Marvel Comics]], y l'última película que [[Sam Raimi]] dirixó pa la serie, Bryce interpretó a la compañera de clase de Peter Parker, ''[[Gwen Stacy]]'', un favoritu de los fans. La intención que tenía'l papel yera recordar a los aficionaos, que foi'l primer amor de Peter nos cómics, sicasí, quedó como "la otra muyer" na película. Bryce se tiñó el pelo de roxu, naturalmente coloráu, pal papel y realizó munches de les sos propies escenes de riesgu, ensin saber que taba embarazada de dellos meses. La película recaldó en total US $ 890 millones, ye la so película más rentable y la más taquillera de la triloxía.N'interpretando a Gwen Stacy en Spider-Man 3, confirmárase que nuna cuarta película del superhéroe, Howard repitiría'l so papel. Cuando s'anunció la cancelación de dicha película, lo pensao nun pudo realizase. La película de ciencia ficción, ''[[Terminator Salvation]]'' ([[2009]]) foi'l so siguiente proyeutu. Confirmada pal papel en xunu de [[2008]], en sustitución de [[Charlotte Gainsbourg]] como ''[[Kate Connor]]''. Ambientada en 2018, la película sigue a un grupu de supervivientes lideráu por [[John Connor]] que lluchen pa evitar qu'unes máquines destruyan tola humanidá. Recaldóse un total de US $ 370 millones, pero nun foi bien recibíu. Un críticu calificar de "Un caóticu, ensordador, la intelixencia desastrosa insultante, un fracasu aplastante en casicuasi tolos cargos."
Bryce fixo'l papel del personaxe principal en ''[[The Loss of a Teardrop Diamond]]'' ([[2009]]). Basáu nun guión de [[1957]] por [[Tennessee Williams]], que nun foi interpretáu en munchos teatros.
 
Un gran puntu de la so carrera foi la interpretación del papel de ''Victoria'', una vampiresa en busca de vengación, na tercer entrega de la saga de Tapecer, ''[[La Saga Tapecer: Eclís]]'' ([[2010]]), película de vampiros románticos de [[Summit Entertainment]] basada nos llibros de [[Stephenie Meyer]]. Ella consiguió'l papel dempués de que [[Rachelle Lefevre]] fuera estremada del rodaxe por cuenta de un conflictu de programación en xunetu de [[2009]]. El filme foi dirixíu por [[David Slade]] y el rodaxe empezó n'agostu de [[2009]]. Estrenada en cines el [[30 de xunu]] de [[2010]], establecióse un nuevu récor pa l'apertura más grande de la medianueche nel país na hestoria de la taquilla, polo que recaldó alredor de US $ 30 millones en más de 4.000 sales y encabezó la taquilla de fin de selmana. En total, [[La Saga Tapecer: Eclís|Clise]] recaldó casicuasi US $ 700 millones. Los comentarios de los medios de comunicación fueron polarizados, pero a los críticos gústolos la interpretación del papel de Bryce.
 
N'avientu de [[2009]], foi escoyida pa la película ''[[Más allá de la vida]]'' ([[2010]]) de [[Clint Eastwood]] interpretando'l papel de ''Melanie'' que tenía un interés creciente nel amor del personaxe de [[Matt Damon]]. Cuando Howard lleó per primer vegada'l guión interesar por él, depués de ser atraida pol personaxe central ([[Matt Damon]]) - un home solitariu cola capacidá de falar cola persona finada. Ella dixo al respeutu: "Trátase de daqué personal pa mi, porque una gran cantidá de miembros de la mio familia en realidá tienen esa capacidá. Ye como un don."
Llinia 74:
El so hobby ye escribir y ye bona amiga de [[Kirsten Dunst]], [[Natalie Portman]] y [[Jake Gyllenhaal]].
 
Howard dixo que se "asustó" por "la escena de Hollywood" y nunca tomó un suerbu d'alcohol en tola so vida. Acredita que tomó esta decisión por cuenta de los efeutos negativos del alcoholismu na so familia. Bryce recuerda: "Cuando yo taba na escuela secundaria, nunca diba a les fiestes porque me daba vergüenza dicir que non. Poro, casicuasi nun tenía nengún grupu social."
 
=== Matrimoniu y familia ===