Diferencies ente revisiones de «Góspel»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
m películes
Llinia 65:
{{referencies|t=20120910|música}}
Na década de 1960 la música góspel empieza a dar el saltu y a estendese per Europa. Asina, en 1963 un coru xuvenil de la Ilesia Bautista Emmanuel en [[Örebro]], [[Suecia]], tres la visita del pastor Ralph Goodpasteur y el coru gospel de "The First Church of Deliverance" de [[Chicago]], decide empezar a cantar esti estilu, convirtiéndose asina nel primer coru gospel européu. En 1968 camuda'l so nome por "Joybells", nome pol que siguen siendo conocíos hasta güei.
A partir de la década de 1990 hai una fuerte crecedera de la influencia de la música góspel n'Europa, en parte gracies a la influencia del cine, como ''[[Sister Act]]'' o ''[[LaThe muyerPreacher's del predicadorWife]]''. En 1988 naz [[Oslo Gospel Choir]], una de les principales referencies del gospel n'Europa.
 
Anguaño podría falase d'una especie de subxéneru llamáu "góspel européu" por cuenta de les aportaciones que compositores europeos como Joakin Arenius apurrieron al estilu. Apocayá surdieron festivales de góspel européu, como'l gospelkirchentag, que se celebra nel mes de xunu en [[Dortmund]], [[Alemaña]], dende l'añu 2010.