Diferencies ente revisiones de «Catarata Victoria»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
Llinia 42:
Sicasí, mientres el periodu d'llenes nun ye posible ver el pie de la cascada nin tampoco parte de la cortina de la catarata, amás los paseos a lo llargo del cantil resulten ser una ducha constante por cuenta de la abondosa agua vaporizada. Cerca del cantu del cantil, el vapor d'agua xube como una agua invertida, especialmente nel cantu de Zambia.
 
Según va entrando la estación seca, los visos fáense más anches y numberoses, dende setiembre a xineru más de la metá de la cara de les catarates puede llegar a quedase seca y puede reparase el Primer gargüelu en casicuasi toa'l so llargor. Nesta estación resulta posible —anque non necesariamente seguro— caminar a lo llargo de dalgunos de los tramos de les crestes del ríu.
 
Tamién, ye posible caminar dende la parte inferior del Primer gargüelu hasta la parte de [[Zimbabue]]. El menor caudal asocede en payares, y ye una décima parte del d'abril; esta variación de caudal tamién ye mayor que n'otres grandes cascaes y fai que la media añal de caudal de les Victoria seya menor de lo esperao si comparar cola máxima.
 
El tamañu de les '''catarata Victoria''' ye casicuasi'l doble que les [[catarates del Niágara]], y más de dos veces el tamañu de les [[Horseshoe Falls (Canadá)|Horseshoe]]. Namái anden a la tema coles [[catarates del Iguazú]] n'[[Arxentina]] y [[Brasil]].
 
==