Diferencies ente revisiones de «Contrainsurxencia»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- una resultancia + un resultáu )
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
Llinia 35:
- Ufiertar la imaxe de que ye'l gobiernu y non les guerrilles quien pueden apurrir un sistema de vida meyor a la población. Pa esti fin imprimiéronse [[folletos]] ilustraos y suministróse ayuda a les aldegues en forma de cuidos sanitarios o [[alimentos]], ente otres.
 
- Combatir a les guerrilles nel so propiu terrén, la [[xungla|xungla malaya]], emplegando una fuercia casicuasi igual a la guerrillera; nel sentíu de ser pequeña y móvil, tener una gran conocencia del terrén ya independencia del restu del exércitu. Pa ello volvió formase'l [[Special Air Service (SAS)|SAS]], desenvolvióse la táctica del "''saltu a los árboles''" (pa cayer dientro de la xungla) y lleváronse a cabu delles misiones de busca y destrucción.
 
Na serie "Soldaos" de la [[British Broadcasting Corporation|BBC]] califica la campaña como un ésitu, magar que Malasia terminó siendo independiente. Darréu los estauxunidenses afixeron delles d'estes técniques en [[Guerra de Vietnam|Vietnam]] con un resultáu catastrófica. Na colección Nam llega a describila como la meyor forma de reclutamiento que tenía los [[Vietcong]].