Diferencies ente revisiones de «Esquí alpín»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
Llinia 17:
N'[[España]] l'afición a esta actividá llegó sobre l'añu [[1903]] empezar a prauticar nel [[Puertu de Navacerrada]] en [[Madrid]]. Años más tarde, grupos d'aficionaos, autodidactes na so mayoría, practiquen esti deporte en [[La Molina (estación d'esquí)|La Molina]], [[Candanchú]], [[Valgrande-Payares]], [[Sierra Nevada (estación d'esquí)|Sierra Nevada]], [[Puertu de Navacerrada]], y otros llugares que más tarde se convertirán n'[[Estación d'esquí|aparques d'esquí]].
 
Mientres la [[Guerra Civil Española]] dambos bandos crearon unidaes militares d'esquiadores na que se formaba a los soldaos pal usu de los esquís. Tres la guerra, en [[1939]], volver# a entamar la práutica del esquí ente los aficionaos pero'l material yera casicuasi inesistente, amenorgándose al producíu por dellos artesanos.
 
Dos años más tarde, en [[1941]], fúndase la [[Real Federación Española de Deportes d'Invierno|Federación Española d'Esquí]] (enantes yá se creara la Federación Catalana de Deportes d'Iviernu o FCEH), provocando una crecedera na afición d'esti deporte y nel nivel de los aficionaos gracies a la llegada d'especialistes del deporte veníu del centru d'[[Europa]]. En [[1943]] inaugúrase'l primer remonte mecánicu de toa España na estación de [[La Molina (estación d'esquí)|La Molina]].
 
Un grupu de diplomaos y aficionaos provenientes de la Escuela Militar de Monte de [[Faca]] crean la escuela d'esquí de [[Candanchú]] en [[1958]] convirtiendo tol valle de d'[[Aragón]] nuna zona na que l'afición a esti deporte creciera llargamente.
 
En 1961 créase la [[Compañía d'Esquiadores Escaladores de Viella]]<ref>[http://www.aveev.org Asociación de Veteranos Esquiadores Escaladores de Viella]</ref> del [[Exércitu de Tierra]], treslladada nel añu 2000 a [[Faca]]. Esta unidá dispon de los medios materiales ya instrucción fayadizos equiparables a los de cualesquier otra unidá moderna d'esquiadores.
Llinia 60:
 
'''El eslalon xigante na copa del mundu:'''
El eslalon xigante más prestixosu de la copa del mundu masculina ye'l que se celebra na estación italiana de d'[[Alta Badia]].
 
=== Eslalon ===