Diferencies ente revisiones de «Estrella de Teegarden»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
Llinia 48:
}}</ref> lo que correspuende a la 23º estrella más cercana al [[Sol]]. La estrella más próxima a la Estrella de Teegarden ye [[TZ Arietis]], aprosimao a 4 años lluz de distancia.<ref name=Solstation />
 
La Estrella de Teegarden ye una [[nana colorada]] que'l so radio ye una séptima parte del [[radiu solar]], siendo la so masa un 8% de la del Sol. Consecuentemente, la so [[lluminosidá]] equival a 1/300.000 vegaes la del Sol.<ref name=Solstation>[http://www.solstation.com/stars/so025300.htm SO 025300.5+165258 - Teegarden's Star (Solstation)]</ref> El so débil rellumu fixo que nun fuera afayada hasta setiembre de [[2002]] por astrónomos de la [[NASA]], casicuasi por casualidá, mientres rastrexaben un sector del cielu en busca de [[nanes blanques]] con un [[movimientu propiu]] grande.<ref name=NASA /> De fechu ye la estrella de menor [[magnitú absoluta]] (+17,5) nes cercaníes del Sistema Solar.
 
Piénsase que puede haber munches otres estrelles d'estes mesmes carauterístiques nos 20 años lluz más cercanos a nós, una y bones la población conocida d'esti tipu d'estrelles ye menor que l'esperáu.