Diferencies ente revisiones de «Batoidea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: eléctricu => llétricu
m Preferencies llingüístiques: electricidá => lletricidá
Llinia 28:
Los batoideos tienen un cuerpu bien esplanáu, muncho más que los tiburones; como ellos, tienen el [[cadarma]] fechu d'una sustanza elástico llamada [[cartílagu]]. Les abertures branquiales de los batoideos atópense debaxo de les [[Aleta (zooloxía)|aletes]] pectorales, ente que los tiburones tener a los llaos de la cabeza.
 
Los güeyos y los espiráculos tán asitiaos na parte dorsal; los güeyos escarecen de [[membrana nictitante]]. Los quexales pueden proxectase escontra alantre na mayoría de les especies; los dientes son esplanaos. El morru tien órganos que detecten la eletricidálletricidá. Les aletes pectorales tán bien enanchaes y el so ángulu anterior ta xuníu a los llaos de la cabeza per delantre de les abertures branquiales; escarecen d'aleta anal. Les [[vértebra|vértebres]] anteriores tán fundíes.
 
== Reproducción ==
Llinia 76:
 
=== Orde [[Torpediniformes]] (rayes llétriques) ===
Les rayes [[eletricidálletricidá|llétriques]] tien órganos que xeneren corrientes llétriques, que utilicen pa inmovilizar a la so presa y pal so defensa. La corriente ye abondo fuerte pa impautar a los [[humanu|humanos]], y dizse que los antiguos [[Grecia|griegos]] usaben estos pexes pa la [[terapia de choque]].
 
* Familia [[Narcinidae]]