Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 46:
[[Archivu:Niños en Jardín de Infantes.jpg|miniatura|Neños en Xardín d'Infantes]]
 
Al igual que nel restu de los niveles, enséñense conteníos fayadizos a les especificidaes de los neños en relación colos aprendizaxes esperaos pa eses edaes: munchos tienen que ver col desenvolvimientu y tienen de ser resignificados de manera tal qu'adquieran sentíu nel ámbitu escolar. Los conteníos, pa la escuela de 0 a 3 años, tienen de ser pensaos con criterios d'amplitú tocantes a los aspeutos que les integren: aiciones, vezos, normes elementales, procedimientos básicos, relacionesrellaciones fundamentales, conceutos senciellos encetaos dende los contactos direutos colos oxetos concretos consiguíos, tienen de ser al empar, cercanos pol so significativamente y abarcativos pola multiplicidá de posibilidaes qu'impliquen. El Xardín Maternal tien d'ufiertar al neñu una conocencia considerada social y culturalmente válidu y necesariu pal desenvolvimientu infantil en tolos sos aspeutos: efectivu, intelectual, motriz, social, comunicativu, venceyar, teniendo en cuenta'l respetu poles distintes identidaes familiares y personales.
 
[[Archivu:Artuso Jard 934 F2.jpg|miniatura|Emblema del Xardín d'Infantes Nº 934, de Mar de la Plata Semeya: Fabián Gastiarena]]
Llinia 54:
El Xardín d'Infantes ocupar de la educación de los les seiciones de 3, 4 y 5 años. Nel Xardín enséñense-yos conteníos, desenvuélvense vezos y conductes que regulen la vida en sociedá, y munchos de los aprendizaxes qu'adquieren llograr gracies al xugar, porque ésti ye la manera nel cual aprienden los neños pequeños a conocese y conocer el mundu.
 
Ye avezáu que les persones piensen que los neños van xugar y ser curiaos, éstes desconocen que los docentes planien a lo llargo del añu y desenvuelven conteníos matemáticos, de ciencies naturales, sociales, llingua, música, plástica, educación física, formación ética y ciudadana y teunoloxía. La función del docente na aula ye d'acompañamientu, sosten y dexa el desenvolvimientu d'habilidaes, y llograr un meyor venceyu colos otros neños y los adultos que s'atopen al so alredor, lo cual ye bien importante pa les relacionesrellaciones qu'estableza a midida que crez y amplía el so campu social.
 
Nestes etapa priviléxase'l xuegu y la socialización. Dientro de los oxetivos del nivel pueden destacar: