Diferencies ente revisiones de «Educación primaria»

Contenido eliminado Contenido añadido
m igües estándares
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 60:
* '''k)''' Valorar la hixene y la salú, aceptar el mesmu cuerpu y el de los otros, respetar les diferencies y utilizar la educación física y el deporte como medios pa favorecer el desenvolvimientu personal y social.
*'''l)''' Conocer y valorar los animales más próximos al ser humanu y adoptar maneres de comportamientu que favorezan el so cuidu.
*'''m)''' Desenvolver les sos capacidaes afeutives en tolos ámbitos de la personalidá y nes sos relacionesrellaciones colos demás, según una actitú contraria a la violencia, a los prexuicios de cualquier tipu y a los estereotipos sexistes.
*'''n)''' Fomentar la educación vial y actitúes de respetu qu'incidan na prevención de los accidentes de tráficu.
 
Llinia 84:
* [http://www.boe.es/diariu_boe/txt.php?id=BOE-A-2013-12886 Llei Orgánica 8/2013, de 9 d'avientu],  pa la meyora de la calidá educativa 
* [http://www.boe.es/diariu_boe/txt.php?id=BOE-A-2014-2222 Real Decreto 126/2014, de 28 de febreru],  pol que s'establez el currículu básicu de la Educación Primaria.
* [http://www.boe.es/diariu_boe/txt.php?id=BOE-A-2015-738 Orde ECD/65/2015, de 21 de xineru],  pola que se describen les relacionesrellaciones ente les competencies, los conteníos y los criterios d'evaluación de la Educación Primaria, la Educación Secundaria Obligatoria y el Bachilleratu.
* Normativa propia de cada alministración educativa.
La educación primaria ye daqué primordial por que los neños aprienda a desenvolver les sos habilidaes y mañes, yá que gracies a la enseñanza del maestru'l neñu puede aprender al traviés de la lúdica y les distintes estratexes d'enseñanza les diverses temes que son de gran interés.