Diferencies ente revisiones de «Cosméticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
m les manos => les manes
Llinia 50:
=== Productos ===
 
Dalgunos de los productos qu'utilizaben yeren: l'amiestu de [[miel]] con [[llimón]] p'anidiar les manosmanes, fueyes de [[salvia]] con [[carbón]] de [[madera]] como dentífrico, pétalos de [[xeraniu]] pa llograr el [[colloráu]] intensu nos llabios, etc. Unu de los ingredientes base pa diversos productos yera'l [[mercuriu (elementu)|mercuriu]], dalgunos de los oxetivos yeren colorear los llabios, quitar llurdios o usalo como tintura pal [[pelo]] al que-y amestaben [[sulfuru de chombu]], [[cal]] y agua.
 
=== El albayalde ===
Llinia 138:
== Cosmética decorativa ==
 
La cosmética decorativa ye aquella que se basa na meyora del aspeutu estéticu de la piel gracies al cambéu de color producíu por colorantes y pigmentos. Ye dicir los distintos tipos de maquillaxe, qu'inclúin los pintalabios (tamién denominaos llapiceros de llabios), polvos pa colorear (d'antiguo tamién denomináu [[arrebol]]), pa marcar les mexelles y resaltar los pómulos; la mázcara pa destacar los párpagos (unos güeyos grandes son símbolu de guapura), y el [[esmalte d'uñes]] (o [[pintauñas]]), pa pintar les uñes tantu de los pies como de les manosmanes.
 
== Ingredientes ==
Llinia 294:
|url= http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1066480713515407}}</ref>
 
Estos productos pueden ser la causa de [[dieta ensin gluten#Contaminación cruciada|contaminaciones inalvertíes por gluten]] y afectar a la salú de les persones que carecen cualesquier de los [[gluten#Trestornos rellacionaos col gluten|trestornos rellacionaos col gluten]], tales como la [[celiaquía|enfermedá celíaca]] o la [[sensibilidá al gluten non celíaca]], pos pueden llegar a la boca direutamente, o indirectamente polos restos que queden nes manosmanes al manipolialos.<ref name=NIHCDtreatment />
 
== Rexistros sanitarios ==