Diferencies ente revisiones de «IPhone»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 6 meses
m
les manos => les manes
m (Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu)
m (les manos => les manes)
La parte inferior del iPhone tien un altavoz (esquierda) y un micrófonu (derecha) que flanquean el conector de la base. Un altavoz atópase percima de la pantalla como un auricular, y otru tópase nel llau esquierdu de la parte inferior de la unidá, frente a un micrófonu na parte inferior derecha. El iPhone 4 inclúi un micrófonu adicional na parte cimera pa suprimir el ruiu. En tolos modelos de iPhone, los controles de volume tán asitiaos al llau esquierdu y como un control esnidiosu na aplicación iPod.
 
El conector de 3,5 mm pa los auriculares TRRS atópase na esquina cimera esquierda del dispositivu. Tomar d'auriculares del iPhone orixinal ta oculta na carcasa, polo que ye incompatible cola mayoría de los auriculares si nun utiliza un adaptador. Les xeneraciones posteriores esaniciaron el problema al tener empotrada tomar d'auriculares. Los coches forníos con un conector auxiliar dexen usar el iPhone ensin les manosmanes mientres se conduz, como alternativa al Bluetooth.
 
Magar el iPhone ye compatible con auriculares normales, Apple ufierta un kit manos llibres con una funcionalidad adicional. Un botón d'usos múltiples cerca del micrófonu sirve pa reproducir o pausar la música, saltar pistes, responder el teléfonu o rematar llamaes ensin tocar el iPhone. Un pequeñu númberu d'auriculares de terceros, diseñaos específicamente pal iPhone, inclúin el botón del micrófonu y control. Los auriculares actuales tamién apurren controles de volume, solo compatibles colos modelos más recién. Estes carauterístiques consiguir por aciu un cuartu aniellu en tomar d'audiu, que lleva esta información adicional.